Volgers

dinsdag 25 januari 2022

Beccy Coral Reef set 1

 Ik mocht voor Beccy een kaartje maken met het mooie onderwater-setje Coral Reef 

Ik had ooit eens ergens een kaartje gezien wat net leek of het een tv was, of,  zoals ik eraan dacht bij dit setje een aquarium :



De voorkant, je ziet al wat diepte erin omdat ik de school met vissen op diverse hoogtes heb gemaakt, ook de grote vis is verhoogd opgeplakt. Het rif op de achtergrond. Een  zwart vierkant en DP met steentjes eromheen. In het vierkant zit een stukje mica.  Er een bandje voor gemaakt met een tekst erop.



Hier zie je de vorm al iets beter als je de strook eraf haalt.


Een foto van de zijkant, zoals je ziet een paar vouwtjes gemaakt.
Ik kon de site niet meer vinden waar ik deze kaartvorm  ooit heb gezien, maar bij Beccy staan er een heleboel kaartvormen op haar blog, en ja hoor, ik vond deze ertussen : Diorama card
Wel een iets andere uitvoering, maar de zijkanten zijn hetzelfde.


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,








14 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartmodel en voor dit soort stempels heel passend.
    Hele mooie digi's vind ik het ook.
    Dit heb je prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart Karin, heel leuk de onderwaterwereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kaart Karin !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje, Karin
    Leuk model
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Karin, het aquarium-effect is duidelijk zichtbaar, gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, dit model maakte ik ooit ook.
    Helemaal vergeten.
    Super leuk idee, om er een aquarium van te maken.
    Heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje.
    Zo’n leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt prachtig je kaartje
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk dit model kaartje. Je ziet echt de diepte en je hebt er een geweldig mooi kaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love this card, the shape is wonderful. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen