Volgers

dinsdag 1 februari 2022

Challenge 43 Carlin's Kaartenparadijs

 Het thema van deze maand bij Carlin's Kaartenparadijs is  gekozen door Carla :

HOUT/HOUTSTRUCTUUR + EMBOSSING

WOOD/ WOODEN STRUCTURE + EMBOSSING

Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt als voorbeeldje :



Ik heb een freebie van Beccy op dit kaartje gemaakt, die kan je HIER dowloaden.
Het blauwe DP zit een houtnerf in, het andere is jute. Dit papier heb ik ge-embossed ( dat zie je beter op de foto hieronder ) de digi heb ik een paar keer geprint, niet ingekleurd maar met een blauw en bruin krijtje de achtergrondkleur gemaakt. De druiventak nogmaals geprint, ingekleurd met Derwents en uitgeknipt. Verhoogd opgeplakt, zie foto hieronder. Nog een tekst gemaakt en nog een strookje ge-embossed.


Willen jullie graag kans maken om een leuke digiset van Beccy te winnen, doe dan mee met deze Challenge. Het kan tot eind februari. 
Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,




13 opmerkingen:

  1. Deze kleuren vind ik heel mooi bij elkaar.
    Ik schreef het net ook bij Carla, wat hebben jullie toch altijd leuke dubbele thema's.
    Ik ga zeker weer meedoen deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Karin
    Mooi ingekleurd die druifjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke inspiratie-kaart voor de nieuwe challenge Karin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi voorbeeld voor de nieuwe challenge! Leuk die strook met de druiven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk voorbeeld voor onze beginnende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. De druifjes zien er lekker uit.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor de nieuwe challenge Karin.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en van een trosje druiven daar knapt men wel van op op een kaart of in het echt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart 8n een mooie kleurcombinatie, het heeft een stoere uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, het bruin komt goed tot zijn recht met deze blauwe druiven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karin,
    het is ene mooi kaartje en ik vind de uitdaging erg leuk. Ga er eens even over nadenken..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Striking and beautiful design. Lovely colour combinations too ♥

    BeantwoordenVerwijderen