Volgers

zondag 1 mei 2022

Challenge 46 Mei bij Carlin's Kaartenparadijs

 Deze maand is het mijn beurt om een thema te kiezen voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs, en wat is er leuker als eens in de restjesbak te  duiken :

DIER + RESTJES (DESSIN)PAPIER

ANIMAL +  SCRAPS OF (DESIGN) PAPER

Dit is een voorbeeldje wat ik heb gemaakt :


De digi is van onze sponsor  BEccy uit de set 'Poultry in Motion ' ; En de tekst is een snijmal, die leuk is om restjes dessinpapier ermee te verwerken. Zie die kip eens lekker dansen op de Party :)

Willen jullie graag kans maken om een digisetje van Beccy te winnen doe dan mee met deze Challenge, het kan tot eind deze maand.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge dier op je kaartje bij Creative Sketchy Girls mijn tweede inzending. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,



            

12 opmerkingen:

  1. Das echt een kaart om U tegen te zeggen. Zo mooi
    Beautiful!
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke partykaart, Karin
    Dat kippetje is zo grappig
    Fijne dag,liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kippetje heeft helemaal zin in de PARTY.
    Echt een goed idee om restjes voor de letters tegebruiken. Is mooi met verschillende papiertjes.
    Een leuk voorbeeld voor onze nieuwe challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge, restjes hebben we allemaal en dieren op een kaart doen het altijd goed.
    Mooi voorbeeld, ik heb die digi set ook, destijds gewonnen bij jullie.
    Ik zal vast weer meedoen deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel vrolijke kaart, leuke uitdaging heb je bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en vrolijke kaart met al die restjes! De letters lenen zich daar goed voor!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige kaart hoor Karin, met je dansende kip! Leuke digi en mooi ingekleurd. Je bent op deze manier aardig wat restjes papier kwijt... 😉
    Leuk gedaan. Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een knap vrolijke kaart Karin, super leuk met de dansende kip!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vrolijk kippetje op dit mooie kaartje!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen