Volgers

zaterdag 17 september 2022

Beccy Cake Time

Voor Beccy mocht ik weer aan de slag met een nieuwe digiset, deze keer een wasbeertje. Je kan die HIER vinden in haar Webshop.

Ik heb er een 'swingcard' mee gemaakt waar ik twee beertjes op heb verwerkt :



De tekst is zelfgemaakt; op het DP heb ik een blad gestempeld;


de andere kant van het plaatje en de binnenkant van de kaart, een gleuf erin gemaakt om een tag erin te doen. daar heb ik nog geen tekst op gezet;


hier het kaartje als het is dichtgevouwen.

Willen jullie nog meer voorbeeldjes zien met dit schattig beertje, kijk dan bij Beccy op haar website.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Dieren' bij KIC

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,




 

15 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch leuk de wasbeertjes.
    Een mooie kaart heb je ermee gemaakt.
    Tof model dat kan draaien.
    Ik ben straks weer eens bij jou in de buurt, maar nog eens afspreken zal voor een andere keer zijn. Nu heb ik er de tijd niet voor. Komt wel binnenkort.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ooie kaart, stijlvol opgemaakt, de wasbeer staat er mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een leuk model kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke set is het met de wasbeertjes, je hebt ze mooi op de kaart gezet.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, leuk model. Past goed bij het DP

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en leuk kaartje. De wasbeertjes doen het heel goed op dit kaartmodel.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is het. Je kunt ook meedoen bij de Egel. Daar vragen we een bewegend element op je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt Karin, in dit model en leuke stempelset. Fijn geheel is het geworden.
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi model kaart. Erg leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk met de wasbeertje en wat een leuk model kaart.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve digi's.
    En het model, ik hou ervan.
    Leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart is dit Karin leuk model ook
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen