Volgers

zaterdag 22 oktober 2022

Workshop

 Afgelopen woensdag ben ik samen met een paar vriendinnen naar een workshop geweest in een dorpje hier vlakbij. 

We hebben leuke kerstkaartjes gemaakt en dit is er eentje van :


Een leuk apart modelletje. Alles lag vooraf klaar gestanst, er waren 3d plaatjes bij, maar zoals gewoonlijk gebruik ik daar maar eentje van, net de basis. Het dessinpapier moesten we ook zelf op maat snijden. Voor de rest de materialen naar eigen inzicht op het kaartje plaatsen, wel dat de ster op deze manier erop kwam.
Dit is de achterkant : 


 Dezelfde ster nog eens op de achterkant waar je, je naam op kan schrijven. Middenin zit er een strookje om het kaartje open te laten staan. 
Ik vind het een heel leuk modelletje wat ik zeker nog eens zal maken.

Met het kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge bij CRAFT Challenge thema 'non traditional colours' 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


19 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart, Karin
    Mooi modelletje en leuk versierd, ik gebruiknook meestal maar 1plaatje, 3d is aan mij niet besteed
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n mooie kaart is dit Karin, heel apart modelletje en knap gemaakt! Ik heb de afbeelding opgeslagen voor het model als je dat niet erg vindt.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk modelletje is dit. Super mooi kaartje heb je er mee gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je nog eens een workshop hebt kunnen doen.
    Er valt altijd wel iets bij te leren.
    Een mooi kerstkaartje en het is een leuk modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een leuk model en een mooie kaart Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, mooi model, gezellig om met zijn allen aan de knutsel te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad een leuk modelletje zeg.
    Wat mooi, de ster past er perfect in, met of het zo gesneden is, met ster bedoel ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en leuk idee zo met die ster. Denk je dat de kaart niet blijft staan zonder dat extra strookje papier? Ik denk dat ik het eens ga uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card.
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge. Good luck Ginny DT for
    CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is zeker een heel mooi appartement model. De kaart is erg mooi . Gezellig dat je te workshoppen was. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig zo'n workshop met vriendinnen!! Leuke kaart met dit lieve plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke kaart met schattig plaatje, mooi dp en leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great card - love the shape of the card. Thanks for joining us at CRAFT Challenge this week. Kerry (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. That is lovely - and clever with gorgeous colours and fabulous design, love it ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh this is beautiful.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A fabulous shape and fold, beautiful colours and sweet image, super festive make! Thanks for joining in at CRAFT Challenge this week.
    Chris
    GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig kaartje, bedankt om mee te doen bij CRAFT, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen