Volgers

vrijdag 30 december 2022

Een kerstkadootje

 Met kerst kreeg ik nog een setje snijmalletjes kado  (wenniesshop) en heb er een paar kaartjes mee gemaakt :


Dit is uit een setje met het konijntje/ haasje en een olifantje, een paar ballonnetjes erbij. Stempeltjes uit twee verschillende sets.


Dit rijtje olifantjes is uit een ander setje, het ballonnetje uit het eerste setje.

Leuk voor kinderkaartjes. Een ding vind ik altijd moeilijk bij het plakken van die minifiguurtjes : dat je randjes plaksel ziet. Hoe lossen jullie dit op ? 

Leuk voor al jullie reacties op mijn kaartjes dit jaar, ik lees ze altijd met veel plezier. Bedankt ervoor
Ik wens al mijn volgertjes een 
FIJNE JAARWISSELING !

groetjes,
Karin.


13 opmerkingen:

  1. Wow....wat een gave kaart....prachtig!
    Stunning!!!!
    Fijne jaarwisseling
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stansjes en wat heb je er vrolijke kaarten mee gemaakt Karin. Ik gebruik een lijmpen van quickie maar het is inderdaad niet altijd te voorkomen. Vroeger gebruikte ik fotolijm van collal, die kun je wegrollen na droging maar ik weet niet of die nog bestaat?
    Alvast een fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes…super lief!
    Ik gebruik nooit zoveel lijm aan de randen, zet lijmpuntjes en leg het neer net een stempelblok erop…hecht vanzelf en nooit vlekken! Ik gebruik de lijnstift van DDBD, werkt super!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke standjes. Je hebt mooie kinderkaarten gemaakt. Alvast een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2023. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je verwend, Karin
    Leuke snijmalletjes, ik gebruik een lijmflesje met naaldpuntje en geef dunne dotjes lijm in het midden van het object, dit voorkomt dat de lijm ertussenuit piept, maar het overkomt mij ook weleens, hoor
    Wat je ook nog kunt doen is dubbelzijdig tape op een stukje kaartkarton plakken dan je stansje uitsnijden dan heb je geen geknoei
    Oja wat het OV betreft, ik reis ook met de bus naar Utrecht, de verbinding vanuit Breda naar Utrecht is bijzonder slecht met de trein, de Brabantliner zet me af bij het CS Utrecht, doe er wel ruim 2 uur over...
    Fijne jaarwisseling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie lieve kaartjes Karin gr karin en een fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve malletjes zijn het op je mooie kaartjes. Je hebt al tips gekregen die ik ook had. Kleine stukje dubbelzijdig plakband doe ik ook wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met de mooie malletjes heb je super leuke kaarten gemaakt.
    Als ik iets teveel lijm heb gebruik dep ik het weg met een tissue.en dat werkt met mijn lijm. ook gebruik ik van die kleine flesjes met een metalen puntje erop maar nog dat ik er soms iets teveel lijm hebt gebruikt.
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor het komende jaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kadootje en mooie kaartje ermee gemaakt.
    De malletjes zouden ook goed passen voor geboorte kaartjes.
    Niet teveel lijm gebruiken en eventueel met vinger een beetje openwrijven naar de randen toe, zodat die toch overal goed gelijmd is.
    Voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee leuke kaartjes heb je gemaakt karin!
    Bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog van het afgelopen jaar!
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief Nieuwjaar toe!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele lieve kaartjes zijn dit geworden Karin. Je hebt 'n mooi cadeautje gehad met Kerst. Jij ook bedankt voor je bezoekjes en reacties op mijn blog dit jaar. Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor jou en je dierbaren in het Nieuwe jaar! 🎆
    GROET en Voorspoed, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuke mallen cadeau gekregen! Lieve kaartjes vooral dat "vliegende" olifantje is een snoesje!

    BeantwoordenVerwijderen