Volgers

zondag 12 februari 2023

Art Deco

 Dit Art Deco plaatje heb ik al lang liggen, en ik weet dat mijn nicht, die binnenkort jarig is, daarvan houdt. Dus op zoek naar papier om er een kaartje mee te maken. Ik heb de sketch #248 van Sweet Sketch Wednesday ervoor gebruikt :


Na verschillende blokjes papier erbij te hebben gezocht heb ik voor deze gekozen. Echt ik ben zowat een half uur bezig geweest om iets naar mijn zin te vinden :) Kennen jullie dat ? ;)  Daarna was het kaartje zo gemaakt. Een zelfgemaakt tekstje erop en een bloempje erbij.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


18 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig!
    Klinkt inderdaad bekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Herkenbaar met het papier…Haal ook vaak veel papier te voorschijn… ik heb altijd binnen de kortste keren een enorme bende, alsof er een bom ontploft is… Maar goed het zit daarna ook snel weer in de bakken. Je zoeken is beloond dit papier past er goed bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze artdecostijl kaart, Karin
    Mooi gemaakt en ja dat heb ik bijna altijd dat kiezen van bijpassend dp is lang niet altijd gemakkelijk, het is jou goed gelukt,
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje.
    What a sweetie ๐Ÿ˜Š
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh ja zeker ken ik dat heel frustrerend!!
    Dan zoek je het juiste, maar kan niks vinden, zo zonde van de tijd vind ik dat.
    Gelukkig heb jij iets goeds gevonden, en daarna de kaart zo klaar, hoe fijn is dat.
    Het is een mooie kaart geworden, zal zeker goed ontvangen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar dat gevecht met het papier.
    Maar je kaartje is super leuk geworden.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je bent niet de enige die meer tijd besteedt aan het zoeken dan aan het maken. Maar het resultaat mag er zijn, een hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad wel herkenbaar, gelukkig heb ik er niet zo vaak last van want er gaat veel tijd in zitten
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar je hebt een erg mooie kaart gemaakt Karin! Wat 'n vergeetmuts ben ik soms... ๐Ÿ˜„

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Karin such a pretty card. I love this Art Deco image and I just adore the colours you've used. Here in New Zealand in Napier we have an Art Deco week. You should google it, it's usually held in February. Napier has a lot of Art Deco houses and the locals dress up for the occasion. They have their Vintage cars out of display. Great card and thanks so much for sharing it with us here at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart is het Karin. Alles past heel goed bij elkaar! EN dat lange zoeken is zo herkenbaar...soms langer dan dat het maken van de hele kaart duurde.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi
    Prachtige kaart en een mooi plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart en de papier keuze vind ik ook altijd lastig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zoeken naar geschikt papier en stempel/plaatje duurt bij mij vaak langer dan het maken van de kaart zelf ๐Ÿ™ˆ.
    Jij hebt plaatje en papier perfect op elkaar afgestemd Karin; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zoals blijkbaar velen onder ons verspil ook ik veel tijd aan het kiezen van de juiste benodigdheden om een kaart te maken naar mijn zin. Jij hebt gelukkig gevonden wat je wou, mooi hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karin,
    Mooie stijlvolle kaart!
    Een idee voor een kaartje moet groeien. Ik noem het broeden hahaha.
    Het legsel ๐Ÿ˜‰van jou is goed gelukt.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is such a lovely and elegant card and the image really compliments the sketch. I know the feeling of spending a long time looking for the paper to match too. Thank you for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen