Volgers

zondag 20 augustus 2023

Reminder Challenge 61 Carlin's Kaartenparadijs

 Het is weer tijd om het reminder kaartje te plaatsen voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Het thema is :

IETS WAT BEGINT MET DE LETTER / SOMETHING THAT STARTS WITH THE LETTER

A


En dat is Appel : het mandje met appels is uit de Apple Butter Set ; deze ingekleurd en uitgeknipt. Een achtergrondje met de krijtjes en een sjabloon gemaakt; hierop nog een paar bladeren gestempeld en een tekst. Gemat op een rode kaart.

Wil je graag kans maken op een leuk setje van Beccy doe dan mee met deze Challenge. Het kan nog tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,







12 opmerkingen:

  1. Lovely card, great embossed backgroud. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie beterschapskaart met vele vitamientjes.
    Tof om de 'A' van Appels als inspiratie te gebruiken.
    Leuk achtergrondje erbij.
    Een mooie reminder voor onze challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en van die mand met vitamine wordt een zieke vast heel snel beter van. Leuk bedacht met de A
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk.
    Helemaal als beterschap kaartje.
    De muur is mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart Karin.
    Ik zit op iedere kaart die ik gemaakt heb te turen of ik niet iets met een A zie, maar tot nu toe nog geen succes behalve op een kaart die ik nog niet mag plaatsen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. an apple a day keeps the docter away. Leuke kaart. (nu moet ik iets anders verzinnen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart maakte je met de appels!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf beterschapskaartje heb je gemaakt Karin, als reminder voor jullie blog!
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie beterschapskaart Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen