Volgers

zondag 18 augustus 2024

Party

 Ik had deze week een kaartje gemaakt en dacht die te linken bij een Challenge waar ze iets van eten/drinken op je kaartje wilden zien. Helaas die challenge is afgelopen, maar toch wil ik het kaartje aan jullie laten zien :


Met de stans met grote letters Party, het kaartje gemaakt, met restjes DP; het plaatje komt uit een oud  boekje.

Ik zag dat ik bij Do All Kreatives door een paar DT leden uitgekozen was als favoriet met dit kaartje :



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin




12 opmerkingen:

  1. een geweldige en mooie kaart Karin en gefeliciteerd met je toppertje...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart dat wordt een smakelijk feestje!!
    Gefeliciteerd met je topper, wat een schattig kaartje zeg!! Die had ik helemaal gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stansen zijn zo leuk.
    Dit steeds weer ander dp te gebruiken heb je steeds weer een andere kaart.
    Het is een mooie combinatie, deze kaart. Echt feestelijk.
    Gefeliciteerd met je topper, ik had het al gezien, een extra opsteker omdat meerdere mensen jouw kaart kozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie papiertjes heb je bij elkaar gezocht voor de woordstans, het is een leuke kaart geworden.
    Gefeliciteerd met je favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave kaart met de grote letters…top!
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie restjes papier heb je gebruikt voor deze leuke party kaart. Proficiat met je topper!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie feestelijke kaart Karin
    Van harte met je topkaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart! Mooie papiertjes gekozen voor de letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de feestelijke details erop
    gefeliciteerd met je topper
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen