Volgers

woensdag 21 oktober 2015

Birthday Arthur

Ik vond de laatste setjes van Beccy zo leuk, dat ik er nog een kaartje mee heb gemaakt.
Voor dit kaartje vond ik inspiratie bij een mede DT-lid AJ Creative; die had ook een kaartje gemaakt door twee digisets te combineren kijk maar HIER

Ik heb van de Feathered Friends set het vogeltje genaamd Arthur een verjaardagshoedje op gezet uit de set Hats Off :


je ziet wel dat je hier hele leuke figuurtjes mee kan maken. De tekst is zelfgemaakt, papier komt uit diverse blokjes van Boekenvoordeel. 

De sketch voor dit kaartje is van Cheerful Sketches , challenge oktober, mijn tweede inzending.

Hier nog een paar herfstfoto's uit onze tuin. Er staan nogal wat paddenstoelen, en die struik met paarse bollen ( vraag me de naam niet ) is ook mooi in deze tijd van het jaar.




Hartelijk dank voor jullie reacties, ik vind het leuk om te lezen.
groetjes,
Karin.


10 opmerkingen:

  1. Cute card, love how you used the hat on the owl image.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt Karin.
    Ook de tuinfoto's zijn gaaf en de struik met de paarse bessen is volgens mij een callicarpa. Dat heb ik vroeger toen ik nog ging bloemschikken eens nodig gehad voor in een bloemstuk en die naam is mij altijd bijgebleven. Achtereen vallen zijn bladeren er nog af en heb je een tak met paarse bessen over.
    Bedankt dat je weer meedoet met onze challenge van Cheerful Sketches.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Karin....en de foto's van je tuin....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met dat superlieve uiltje ! Prachitge foto's uit je tuin zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, vrolijke kaart in het paars. Leuk idee om het uiltje de feestmuts op te zetten. Prachtig die grote paddenstoelen en die felpaarse bessen in de tuin.
    Bij je beterschapskaart vind ik het zo leuk dat in het dp precies de kleur van pleisters zit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gezellige kaart Karin! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk kaartje is het geworden zeg! Bedankt voor je deelname bij het cheerful sketches challenge blog.

    groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een lief kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen