Volgers

maandag 19 oktober 2015

Iets gebroken ?

Een neefje van ons is vorige week geopereerd aan een knie en moet ca. 6 weken rusten. Tja, dan ga je op zoek op internet naar een geschikt plaatje daarvoor en heb ik dit gevonden.

Een kaartje ermee gemaakt volgens sketch van Sweet Sketch Wednesday ; een stukje gaas en een paar pleisters erop. Wat vinden jullie ervan ?

Ik zie dat ik weer een volgertje kwijt ben, iemand die is gestopt met bloggen misschien ?

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.

13 opmerkingen:

  1. Een mooie beterschapskaart.
    Leuk plaatje heb je ervoor gevonden.
    De zieke zal er om moeten lachen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje Karin ! Dat pept de zieke meteen weer op ! Ik ben ook een volgertje kwijt , ... altijd jammer he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof zo'n vrolijk beterschapskaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig kaartje Karin, dat heb je leuk in elkaar gestoken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is so fun. Great colors. Thanks for joining in the sketch fun over at Sweet Sketch Wednesday 2 this week.
    ~Jo SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fun and fabulous! What an awesome image and wonderful embellishments. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een super kaartje....leuk gedaan met de echte pleisters en het echte wondgaas!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eigenlijk waren die pleisters niet naar mijn zin, maar ik moest iets doen om de sketch te volgen, ondertussen die vervangen door iets anders en de kaart op de post gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute card, love the use of embellishments. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous get well card, love this image and your embellishments.
    Thank you for playing along with us this week.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen