Volgers

maandag 21 augustus 2017

Angelique is jarig !

Angelique van het blog Annigide is vandaag jarig. Ze heeft een verjaardagscandy op haar blog gezet, zodat ze veel kaartjes zal ontvangen. Candy of niet, van mij krijgt ze sowieso een kaartje.
Ik hoop dat ze het ondertussen heeft ontvangen :

Ik heb met de krijtjes een achtergrond gemaakt, daar op gestempeld met de vogeltjes en bloem uit een setje gekocht bij Boekenvoordeel; Een paar rondjes eruit gestanst en op blauw gemat; nog een paar vogeltjes gestempeld op een apart vel, ingekleurd en uitgeknipt. Als versiering nog een paar gele bloempjes gestanst en alles gemat op een blauwe kaart.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Alles mag ' bij 2 sisters on the blog, mijn tweede inzending.
En bij Anma Creatief bij de Challenge 'Dieren' mijn derde inzending.

Angelique nogmaals van harte gefeliciteerd en veel plezier vandaag !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.

10 opmerkingen:

  1. mooi kaartje voor Angelique! Hopelijk ontvangt ze stapels post voor haar verjaardag!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief kaartje, moet dit stempel ook weer eens gebruiken :-) die vogeltjes zijn echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Karin.
    Bedankt voor je 2e inzending.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je mooie kaart ontvangen hoor, dank je wel. Mooie kleurencombinatie en hele leuke vogeltjes. Mooi hoe de bloementak doorloopt op het rondje. Hij staat op de kast te pronken tussen de andere kaartjes, ik ben heel blij met alle post.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe achtergrond hoor. Een heel leuk kaartje.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en lief kaartje. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen