Volgers

zaterdag 12 augustus 2017

Op de boerderij 1

Beccy heeft nog een setje voor dit kwartaal, ik heb er twee kaartjes mee gemaakt.
Het eerste heb ik al eens een glimp geplaatst, het was namelijk een kaartje voor de verjaardag van Carla :

Zie hier het setje waar de digi's uitkomen :

Zoals jullie zien heb ik de melkbussen gebruikt en het silhouet met de koeien.
Op de melkbussen heb ik een boeketje bloemen gemaakt met een stempeltje van blaadjes en gestanste bloemetjes.

Voor meer creaties met dit leuke digisetje, kijk maar bij BECCY op haar blog naar de creaties van de andere dames.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Anma Creatief met de Challenge 'Dieren'

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.


7 opmerkingen:

  1. Ik zag de titel van je blogbericht en moest gelijk aan Carla denken, grappig hé. Je kaartje is heel mooi geworden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, leuk die lieve bloemetjes in de melkbussen. En hij past natuurlijk perfect bij Carla.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellig kaartje, mooie digi met de melkbussen, leuk dat je met de koeien een randje gemaakt hebt, past er mooi bij

    BeantwoordenVerwijderen