Volgers

dinsdag 24 juli 2018

Liften met Marfien dl 3

De derde lift bij Marfien is deze voorbeeldkaart :

De opdracht is :

Wat willen we graag terugzien in je lift?
- de 9 paneeltjes
- 3 embellishments
- tekst
- lint of kant
 
En zie hier wat ik ervan heb gemaakt : 
 
Een oud stempeltje met, jawel, een fiets erop al is het een van de eerste model fietsen. Ik zou er niet op kunnen rijden :)
Na het stempelen de 9 paneeltjes ervan gesneden, gemat op geel, daarna op rood. Een achtergrondpapier erbij gezocht, dan nog iets bijpassends voor eronder. Tekstje gestempeld, gemat op geel en dit met twee lintjes op de kaart verwerkt. Drie bloempjes gestanst en nog een stippellijn erop.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.
 

12 opmerkingen:

  1. Ha ha, wat leuk, ik heb gisteren nog aan je gedacht want ik heb ook een stempel van deze fiets :-), mijn lift van toen was trouwens ook met een fiets maar werd niet goedgekeurd, ik had de fiets 'voor het raam gezet'
    Dank weer voor je deelname Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even een link naar mijn "fiets kaart" http://kaartenvanzolder.blogspot.com/2012/07/onderweg.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om het paneel van een gestempelde kaart te maken Karin. Mooie warme kleuren heb je gebruikt waardoor het voor mij echt een "zonnige" kaart is geworden. Toffe lift.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke liftkaart met mooie warme kleuren. Leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is voor het maken van de paneeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt Karin.
    Toevallig gelijkt de lift een beetje op mijn kaart van vandaag.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liftkaartjes maken heb ik zelf nog nooit gedaan (was voor mij iets onbekend).
    Nu ik hier je mooie kaart zie lijkt het me vast leuk om te doen. Knap hoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk gedaan met die grote stempel die je dan versneden hebt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Karin beautiful cards my friend ,you are very clever xx

    BeantwoordenVerwijderen