Volgers

dinsdag 17 juli 2018

Stijn jarig !


Vandaag wordt onze kleinzoon 8 jaar. En daar hoort een feestelijk kaartje bij.
Ik heb een speciale vorm gekozen die ik al eens eerder heb uitgeprobeerd zoals je vorige week op mijn blog hebt gezien :

Dit is een zogenaamde Swing-card. Als je wilt zien hoe die wordt gemaakt kijk dan HIER bij Beccy's Place waar het wordt uitgelegd.

Zelf heb ik het nog iets moeilijker gemaakt door twee gedeeltes te maken waar de kaart op draait :
Dit is de binnenkant. De stempeltjes komen uit een setje gekocht bij boekenvoordeel. Teksten, behalve Hapy Birthday, zijn zelfgemaakt.Papier is uit een oud blokje; Nog een vlaggelijntje erop en hier en daar een rondje, wat ook gestanst is.

Nog een paar zij-aanzichtjes van de kaart :

Ik ben benieuwd naar de reactie van Stijn en ook natuurlijk naar jullie opmerkingen.

Met het kaartje wil ik graag meedoen bij de feestchallenge van Knutesl en Kadootjes , mijn 2e inzending.

Ook nog welkom aan Miranda, ( Bolletjelucky ) leuk om elkaar te volgen !

Alvast bedankt voor jullie reacties, altijd leuk om te lezen.
Groetjes,
Karin

 


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleinzoon, hij krijgt vandaag een tof kaartje van zijn oma, lekker stoer . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart voor je kleinzoon ! Alvast gefeliciteerd ! Hij zal zeker erg blij zijn met zo'n prachtige kaart van zijn oma !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zal je kleinzoon vast super vibden Karin!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je jarige kleinzoon Karin. Ik denk dat hij deze kaart heel leuk gaat vinden. Vrolijke kleuren en die trein beweegt, hoe fraai is dat ;P Het model vind ik super maar lijkt mij best ingewikkeld, knap gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin,
    wat heb je een ontzettend leuke kaart voor je kleinzoon gemaakt. Echt super modelletje! Gefeliciteerd net hem.
    En natuurlijk dank je wel voor het weer meedoen aan onze feestchallenge van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin wow what a wonderful card,well done my friend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart! Nog van harte gefeliciteerd!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Superleuk gedaan..
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen