Volgers

zaterdag 27 oktober 2018

Challenge 3 bij Mijn Hobbyhonk

Vorige maand had ik gewonnen bij Mijn Hobbyhonk en werd door Angela gevraagd om Gastdesigner te zijn bij een volgende Challenge.
Vandaag gaat deze Challenge van start en heeft als thema :

VERLIEFD-VERLOOFD-GETROUWD.

Ik heb een trouwkaartje gemaakt. Tussen mijn 3d plaatjes vond ik nog een lief plaatje van een trouwkoppeltje. Papier erbij gezocht, modelletje bedacht en zie hier mijn kaartje :

Met een stansje in hartvorm voor de helft uitgestanst, dan nog 2 kleinere vormen erop in ander papier; een gedeelte van een ovale stans aan de zijkant ; de letters ( Joy) getrouwd erop; nog een paar hartjes erop.
en dit is de binnenkant van de kaart ; nog een bloem en een tekst erop.

Bij Angela op haar BLOG zie je nog een paar mooie voorbeeldkaartjes staan.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.

4 opmerkingen: