Volgers

zondag 21 oktober 2018

Ruitjespapier

Een poosje geleden kreeg ik een envelopje in de bus met leuke papiertjes erin, nog bedankt Marfien :)

En hier een CAS kaartje wat ik ermee heb gemaakt :

Een beterschapskaartje voor een man, want ik weet nooit wat je daarop moet gebruiken van plaatje.
De tekst is met stempels uit een oud setje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij :
DCL Challenge gebruik ruitjes,blokjes of plaids
De Egel ; Quote of tekst

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin,
    Mooie mannenkaart en het DP is leuk wat je hebt gekregen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan zo met die ruitjes, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was even in de war, uit welk blokje is dit papier? Snel gevonden, het zwart lijkt hier op de foto wel erg blauw :-)
    Dank voor deze tip voor een mannenkaart, eens iets anders dan "de altijd lieve zuster aan het bed"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje Karin....mooi ruitjespapier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om die hoek zo te verwerken, mooi laten doorlopen heb je de ruitjes! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart,Karin.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Het doet mij denken aan een zakdoek met een mooi gehaakt randje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart. Bedankt dat je mee doet aan de Challenge van de Egel groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen