Volgers

donderdag 1 augustus 2019

Challenge 13 ( augustus ) bij Carlin's Kaartenparadijs

Zo dat waren veel inzendingen vorige maand met de Challenge 'Alles Mag' bij
Carlin's Kaartenparadijs

Ik ben benieuwd of jullie ook zo enthousiast gaan meedoen met het thema voor deze maand :

MARITIEM + TOUW
MARITIME + ROPE

Op het Challengeblog heeft  CARLA precies uitgelegd wat er van je verwacht wordt, maar zo moeilijk is het niet denk ik.

Als voorbeeld heb ik een kaartje gemaakt :

De digi's komen beiden uit de Smooth Sea digiset van Beccy.
Het stuurwiel met een ronde stans op het kaartje gemaakt en het zeepaardje fijn uitgeknipt. Beide ingekleurd met Derwent potloden. Een klassiek achtergrondpapiertje erachter, zelfgemaakte tekst op een ovaal stansje. 
Dan een stukje touw erop verwerkt en vastgemaakt met een rondje.

Doe mee en maak kans op een voucher van :



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,


 

14 opmerkingen:

  1. Mooi zoals je de stempels verwerkt hebt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stoere voorbeeldkaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge Karin!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig voorbeeld voor onze challenge.
    Mooie stempels, zoals je al gezien hebt gebruik ik ze ook heel graag.
    Tof gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Karin
    Mooi dit voorbeeldkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, pittige challenge!!
    Ik heb niet zo veel met maritieme.....
    Toch ga ik proberen om mee te doen.
    Jou kaartje geeft genoeg inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje! En ik ga natuurlijk mijn best doen mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely maritime card Karin looks great with the ship wheel.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk item voor de nieuwe challenge, mooi voorbeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Karin! Super voorbeeld voor het thema, inclusief zeepaardje, die vind ik geweldig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Karin !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, leuk om er een pensioen kaart mee te maken!
    Ga proberen om weer gezellig mee te doen maar eerst aan de slag met een aantal verjaardagskaarten voor deze maand.
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje voor de challenge. Lekker zomers.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen