Volgers

maandag 26 augustus 2019

Liften bij Marfien

Deze keer heb ik tijd vrijgemaakt om mee te doen met de zomerlift bij Marfien.

Het te liften kaartje voor vandaag is deze :
En dit is mijn versie ervan :

Een paar stempeltjes erbij gezocht, de ijskristallen en een ster, beiden uit eenzelfde setje, en een achtergrondje gestempeld in bruin en paars. Een strookje papier erbij gezocht, een randmal met sterren, dan nog gespeeld met een sterrenmal, en deze twee sterren met een lintje bevestigd achter een tekst. Nog een paar sterretjes eronder geplakt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.


13 opmerkingen:

  1. leuke lift in deze kleuren, weer eens iets heel anders en daar houd ik wel van ;-)
    dank voor je deelname en inspiratie, zaterdagmorgen sta ik in de Molenhof met mijn kaarten, 's middags moeten we zeker naar de koning?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Leuk gelift dit kaartje in een moiie kleurencombinatie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Mooie kleuren gebruikt.
    Leuke stempeltjes met elkaar gecombineerd.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je op een leuke manier gedaan Karin.
    Mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat liften is precies ook leuk dat zie ik aan je mooie kaart!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een mooi liftkaartje van gemaakt! Leuk met de sterren erbij1 Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie liftkaart Karin, leuke kleurtjes, toffe stempels, en goed idee met de sterrenrand links.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie liftkaart. Leuke kleurencombinatie en mooie gestempelde sterren en ijskristallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige lift! Heel mooi in het paars! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning cards Karin, beautiful both of them...have entered the challenge.x

    BeantwoordenVerwijderen