Volgers

dinsdag 1 oktober 2019

Carlin's Kaartenparadijs Challenge 15 ( oktober )

Weer een maandje verder en een nieuwe Challenge bij
Carlin's Kaartenparadijs

Carla van het knutselateljeeke heeft deze maand het thema gekozen, en dat is :

VERJAARDAG + ETEN EN/OF DRINKEN
BIRTHDAY + FOOD AND/OR DRINKS.

Hier een kaartje wat ik als voorbeeld heb gemaakt :

De digi is een oudje van Beccy nl. de Tea Party Set .  Helaas is die niet meer te verkrijgen in haar Webshop

Ik heb die ingekleurd met paars en geel, een bijpassend papiertje erbij gezocht, tekstje geprint, een paar stansjes erbij.

Willen jullie ook graag een leuke digiset van Beccy winnen, doe dan mee met deze Challenge.
Meer informatie kunnen jullie vinden op het BLOG waar ook nog een mooi kaartje te bewonderen is van Carla.

Met dank aan Beccy voor het beschikbaar stellen van een giftvoucher :

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,


 

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk voor een high tea!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Hi Karin, ik kom nog even terug hihi, ik las je reactie bij mij over de 'gele kaart challenge' en ik weet het dus nu wel van de challenge maar op een of andere manier ben ik daar echt zo slecht in georganiseerd, ik vergeet het of ik ben te laat ... hoe doe jij dat ? Heb je daar een soort van systeem voor ?
      Liefs
      Margo

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Karin
    Leuk voorbeeldkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellig serviesje voor de thee en lekkere gebakjes, meer moet dat niet zijn voor een verjaardag. Mooi kaartje.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely colours Karin, fabulous design here.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin this is a stunning card. I just fancy a nice cup of tea now. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag het kaartje al op jullie blog, zo leuk.
    En héél anders dan die van Carla, wat wil aangeeft hoe veelzijdig deze challenge is.
    Mooi gekeurd, die lichte schittering in de pot, middenin, vind ik mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik hou er wel van, lekker eten! EN op en kaart ook altijd gezellig voor een verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart geworden! Thee en cupcakes gaat er bij iedereen wel in! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.met dit mooie paars,lila servies. Je kerstkaart van hieronder is ook erg leuk Karin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen