Volgers

dinsdag 8 oktober 2019

CAS met pareltjes en vlinder

Voor dit kaartje heb ik een van mijn eerste mallen erbij gezocht. Lang geleden dat ik deze heb gebruikt :

Een vlindermal van Joy; het kleine vlindertje hoort er ook bij. Erachter ook een mal die ik maar zelden gebruik : deze heb ik maar deels uitgestanst uit een glanzend paars papier met werkje erin.
Alles uit de oude doos dus. Het geheel afgewerkt met een paar pareltjes en een stempeltje van Crealies. Gezien de kleur heb ik er een condoleancekaartje mee gemaakt, en trouwens vlinders zijn daar ook goed van toepassing voor.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Mijn Hobbyhonk met de Challenge  CAS met knoopjes-pareltjes enz.

Weten jullie dat er bij Carlin's Kaartenparadijs een nieuwe Challenge is begonnen met als thema :

Verjaardag + eten en/of drinken.

Te winnen is een voucher van Beccy .

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

8 opmerkingen:

  1. Een mooi rustig kaartje Karin.
    Leuk gemaakt met al je oude materialen.
    Zo zie je maar, 't komt allemaal nog goed van pas.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje en de oudjes doen het goed hoor! dus waarom niet weer gebruiken? Mooi met al dat paars! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stemmige kaart maakte je met je oudere stansjes Karin. Altijd leuk om die weer eens te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi.
    Vlinders zijn zeer geschikt voor op een condoleance kaart, ik gebruik dat ik veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Karin! Vind de kleur heel mooi voor een condoleance kaart, blijft nog steeds mooi sereen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Karin
    wat een mooi stijlvol kaartje, de "oudjes" doen het zeker nog goed!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie wat bewaart, heeft wat :).
    Ik vind het altijd weer leuk om tussen mijn oude spulletjes te neuzen voor een kaart. Het is jou geweldig goed gelukt. Wat een ontzettend gave mal heb je gebruikt Karin!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen