Volgers

donderdag 21 november 2019

En nog maar eentje

We worden voor het moment bedolven onder de kerstkaartjes die gefabriceerd zijn door alle bloggers, teveel om overal op te reageren. Kerststress en avant noem ik het maar :)

Hier nog eentje die ik heb gemaakt :

In mijn kast vond ik nog een knipvel van Don & Daisy. Een paar stukjes scrappapier erbij gezocht, tekst erop en nog een ster en we hebben er eentje bij.
Ik had al een heleboel kerstkaartjes maar gisteren heeft mijn moeder er een stuk of tien uitgezocht, dus de voorraad moet weer worden bijgevuld.
Maar ik beloof jullie om ze niet allemaal meer te plaatsen, we verlangen allemaal om weer eens iets anders te zien.

Dit kaartje is voor 52 weeks to Christmas

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin

22 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Karin! Heel mooi, vind de afbeelding wel heel erg gaaf! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke combinatie van papier, en schitterende swingende afbeelding.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Karin!
    Lieve groet,
    Monique DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje de snoesjes blijven leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Karin
    Wat een leuk kerstkaartje heb je weer gemaakt,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kerstkaartje Karin...heel leuk plaatje van die sportieve Don en Daisy...mpooi papier erbij gevonden...TOP!!

    dank je wel voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk deze winterse kerstkaart met Don en Daisy!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk kaartje, ik vind kerst heerlijk om te zien hoor, mij doe je een groot plezier!!

    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje en ben ik wel gek op al die kerstkaartjes! Voor mij mag je gewoon je kaartjes laten zien hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk, Karin. Mooie kleuren en Din en Daisy ook altijd leuk!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk plaatje van die twisters in de sneeuw, lief. Je maakte er een mooie kerstkaart mee Karin. Leuke kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk deze grappige kaart/
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Karin.
    Leuk plaatje en mooie papiertjes erbij.
    Een mooie kleurencombinatie.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke, vrolijke kerstkaart, mooie kleurencombinatie, de plaatjes van Don & Daisy blijven leuk. De knuffelende sneeuwpoppen zijn wel heel schattig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie Karin !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kerstkaart, heel mooi gedaan!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart in deze kleur blauw heb je gemaakt Karin. Heel mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig zo'n dansje in de sneeuw!! Mooie kaart en super dat je toch elke dag weer meedoet bij Beccy! Wil dit jaar bij mij niet zo lukken om vaker mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi dessinpapier heb je uitgekozen, past perfect bij je plaatje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ga jij nou maar gewoon door met het plaatsen van kerstkaartjes, ik doe steeds weer wat inspiratie op.

    BeantwoordenVerwijderen