Volgers

vrijdag 8 november 2019

G = Groene kersttakken

Welkom aan mijn nieuwe volgertje Doris, leuk om ideetjes bij elkaar op te doen.

Bij Beccy kan je dagelijks meedoen met haar Challenge, vandaag heb ik de letter G van Groene kersttakken en Groene embossing en Groen papier :

Hier zie je die embossing beter als op mijn kaartje die ik eerder deze week heb gepost; ik heb na het embossen het bewerkt met een groen Te Gek Krijtje.
De kersttak komt uit de set OH Night divine van Beccy. Die heb ik ingekleurd met mijn Derwents , uitgeknipt en opgeplakt. Nog een klein randje DP erop en een zelfgemaakte tekst

Ook dit is weer een voorbeeld hoe je zelf een achtergrondje kan maken wat deze maand het thema is bij Carlin's Kaartenparadijs :
KERST + ZELFGEMAAKTE ACHTERGROND
CHRISTMAS + HOMEMADE BACKGROUND.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.



9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    Heel mooi ditbkerstkaartje met mooie achtergrond en kersttakjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is a stunning card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en je embossing is nu goed zichtbaar!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje,met een heel mooi achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely background Karin, the inking over the embossing looks great and really helps bring out the lovely pattern. Great choice of colours for the image, very festive!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu is de embossing wel heel goed te zien en ze komt heel mooi uit op je groen gekrijt papier.
    De mooie kersttak maakt het geheel compleet.
    Het is een mooie kaart geworden.
    De reclame naar ons challengeblog gezien bij Beccy ?
    Leuk dat ze dat doet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan het kersttakje zo voor je mooie geëmbossde achtergrond! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 3 Dubbel G dus😁.
    Leuke kaart hoor.
    Mooi, dat embossing met groen, komt heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Karin!
    Leuk om het alfabet te verwerken vind je niet..... leuk gevonden: de G van groen :).

    BeantwoordenVerwijderen