Volgers

woensdag 26 februari 2020

KKT pistachegroen/lilapaars

Deze maand doe ik weer eens mee met het KKT bij Martina met de volgende kleuren :

Ik hoop dat ik de kleuren een beetje heb benaderd met mijn kaartje :

De achtergrond heb ik gemaakt met mijn Te Gekke Krijtjes; daarop gestempeld in de bijpassende kleuren. Met hetzelfde stempelsetje met cupcakes nog eens gestempeld en een bijbehorend stansje gebruikt om de cupcake uit te stansen. De stempel op het groene gedeelte is eentje met breipatronen ( Action ). Tekst gefeliciteerd gestempeld.
Ik kan jullie verklappen dat er binnenin nog iets staat, maar dat blijft een verrassing voor de ontvanger van dit kaartje.

Willen jullie nog veel meer creaties zien met deze kleuren, kijk dan bij Martina op haar BLOG wie er allemaal meedoet.

PS : Kijk ook eens op Carlin's Kaartenparadijs naar de Challenge CIJFERS + LETTERS.
Nog een paar dagen kan je meedoen en als je er geen tijd voor hebt, geen nood. Begin maart komen we met een nieuw thema.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin

30 opmerkingen:

  1. Leuke kaart in die zachte pastelkleurtjes, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal goed, dit kaartje hoor ! Het was inderdaad niet makkelijk, maar je bent er zeker in geslaagd, mooi zo!
    blij dat je er deze maand (weer) bij bent !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin
    Mooi kaartje heb je gemaakt in moeilijke kleurencombie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die toon op toon achtergrondjes die je gestempeld hebt! Volgens mij zijn je kleurtjes helemaal goed, gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit feestelijk verjaardagskaartje Karin...heel leuk goe je alles samengesteld hebt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie feestelijke kaart zeg in de KKT kleuren.
    Groetjes, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie achtergrondjes heb je gestempeld. Prachtig kaartje in de KKT kleuren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kleurtjes lijken heel goed op je voorbeeldje! En wat en mooie achtergrond van de cupcakejes! Een leuk en feestelijk kaartje! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Karin.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je weer eens mee doet met het Kleurenkaartenteam, wat een super uitwerking van de KKT uitdaging. Velen worstelden met de kleuren (waaronder ondergetekende 🤣) de jouwe is geslaagd, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt het mooi voor elkaar gekregen in het kleurenthema. Ik vond het een moelijke combinatie.
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met die lekkere cupcake erop!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje Karin....de cupcake is gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe kaart, Karin. Je kleuren zijn hartstikke mooi. Vrolijk kaartje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in de KKT-kleurtjes, lekker met de cupcake! ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er lekker uit Karin, het doosje met krijtjes staat voor mijn neus, moet ik volgende keer ook eens gebruiken (ze zijn al van zolder :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. toffe kaart met die gekke krijtjes.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje, ik zat ook te twijfelen of ik met mn te gekke krijtjes bezig zou gaan, ik heb toch voor de inkt gekozen. Maar die van jou is mooi gedaan.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi dat je hier en daar stiekum en ander kleurtje hebt gebruikt.
    Wat een gezellige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk kaartje! Mooi achtergrondje met de te gekke krijtjes. Moet ik ook nodig weer eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kaart voor het KKT Karin, je achtergrond heb je heel mooi gemaakt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een jarige lust wel taart, dus dat is goed bedacht! Leuk gedaan!
    Ik plaatste mijn kaart pas in de late namiddag, dus kom zeker nog eens kijken als je in de voormiddag je kkt ronde deed. X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart Karin!! En die stempel met dat breipatroon is gewoon super.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie en leuke verjaardagskaart Karin, de kleuren zijn perfect.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Karin,

    Een dagje later dan voorzien, maar hier ben ik!!
    Wat een leuke kaart in de kleuren van deze maand.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuke kaart geworden. De stempel vind ik zo leuk, toch maar eens weer neuzen, lang niet meer bij de Action geweest. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen