Volgers

donderdag 20 februari 2020

Reminder Challenge 19 ( februari ) bij Carlin's Kaartenparadijs

We zijn alweer zover dat we nog een reminder voor jullie hebben voor de Challenge

CIJFERS + LETTERS
NUMBERS + LETTERS


Het potje met speldjes en knopen komt uit de Button Collector digiset van Beccy 
Hier heb ik de cijfers en letters gemaakt met scrabble letters die ik heb gevonden op internet.
Zomaar losjes uitgeknipt en gemat op blauw, DP uit een oud blokje, nog een lijntje en gestanste knoopjes als versiering erop.
Dit kaartje had ik gemaakt voor de verjaardag van mijn schoondochter. Ze vond het heel leuk, ook al omdat dit haar lievelingskleuren zijn. En ze freubelt ook graag, maar dan haken. Dat schijnt nogal in te zijn tegenwoordig. 

Willen jullie graag meedoen met deze Challenge, dan kan je tot 29 februari a.s. 12.00 u ( GMT)
je kaartjes/creaties HIER plaatsen.

Groetjes,


15 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    Leuk zoals je op een scrabble manier de letters hebt geplaatst,
    Leuk kaartje! Haken vind ik ook leuk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke frisse kaart door het gebruik van deze kleuren Karin. Die scrabble-letters zijn gaaf en leuk om zo een tekst te maken.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al zo leuk Karin moet ik echt onthouden als je het niet erg vind hij is zo gaaf!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de scrabbel letters als reminder.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gaaf en hele leuke kaart Karin
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dit is een super leuke kaart Karin...heel leuk gedaan met die tekst in scrabble lettertjes....
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuke kaart, origineel met de scrabble letters en het potje met spelden. Leuke kerstkaart met de uitgestanste sterren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, dat is origineel bedacht! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje voor je schoondochter, erg leuk met de scrabble letters,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke scrabble kaart Karin.
    Dat is een mooi voorbeeld om iemand te inspereren voor onze Cijfers + Letters challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om met je letters te scrabbelen!
    Wat vliegt de maand weer snel voorbij.
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was op zoek naar je cijfers...... haha, denk dat ik nog niet goed wakker ben😉.
    Zeker een leuke kaart, in prachtige kleuren.
    En ja..... haken is hip roep ik hier altijd.
    Hoe dan ook, het is in ieder geval héél ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen