Volgers

zaterdag 25 juli 2020

cruisin set Beccy's Place

Vandaag heb ik een kaartje wat ik heb gemaakt met een digisetje 'uit de oude doos ' van Beccy's Place nl. de Cruisin Set, die je HIER kan zien.

Leuke auto's om mannenkaarten mee te maken.

Ik heb eerst een paar auto's uit de set bij elkaar gezet en niet ingekleurd om als strook te gebruiken.
De sportkar heb ik iets groter geprint om als blikvanger op het kaartje te plaatsen.
Dan heb ik met een zwart en een blauw Te Gek Krijtje een achtergrond gemaakt in een zig-zag patroon. Voor de onderkant heb ik wit papier ge-embossed. De strook met de auto's heb ik niet helemaal dichtgeplakt want daar heb ik een tag met Gefeliciteerd erop tussen gestoken.
De auto is verhoogd opgeplakt. Het geheel is gemat op een donkerblauwe kaart.

Hier nog eens met de label uitgeschoven.

Willen jullie ook graag zo'n setje winnen van Beccy's Place, dan heb je hiervoor een paar mogelijkheden :
Bij Carlin's Kaartenparadijs waar deze maand een Challenge is met het thema "ALLES MAG "
of bij Beccy zelf, waar je iedere maand een gratis digi vind. Deze maand is er een Challenge met een kleurenthema.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Happy Birthday ' bij Crafty Friends Challenge blog

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,



8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, leuk het contrast tussen de gekleurde auto en de zwart-witte in de band. Bedankt voor je deelname bij Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is a stunning card you have made for Beccy. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zeer geslaagd mannenkaartje.
    Leuk gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee die strook met autootjes!
    Toffe mannenkaart!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, zo kun je nog eens kiezen welke auto je voor je verjaardag wilt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel leuk Karin! Auto's doen het vaak goed op een mannenkaart (behalve voor mijn zwager, die geeft er niets om)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave stoere kaart heb je gemaakt!! Geweldig leuk zelfgemaakt DP, een goed idee om de auto's uit de set klein te gebruiken en de zig-zag achtergrond zou zo maar een gekocht DP kunnen zijn ziet er zo mooi strak uit!
    Een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen