Volgers

dinsdag 5 januari 2021

Must be love dl 1

 Van Beccy kreeg ik een leuk setje toegezonden om er kaartjes mee te maken nl. de 'Must be love 'set

Aangezien onze kleindochter 2 januari 13 is geworden heb ik er voor haar een leuke creatie mee gemaakt :


Een kaartje in de vorm van een tasje. Dit is dus de voorkant. Met de figuurtjes van de set een collage gemaakt; deze ingekleurd met roze en paars van de Te Gekke Krijtjes, alleen de hartjes nog even aangetipt met kleurpotlood. De klep is gemaakt met een deel van de Studio Light mal, een paar knoopjes en een touwtje om het dicht te maken.


De achterkant van het tasje; hier ook weer een blad met de collage van digi's ;


Hier zie je het tasje als het open is. DP uit een blokje van Action, de Happy Birthday mal ( Wenniesshop ), een randmal en een tag met stempeltje erop



Nog een close-up van de binnenkant .

Mocht je ook zo'n tasje willen maken, ik heb als voorbeeld de Hand Bag card van Beccy hiervoor gebruikt, alleen een beetje aangepast met andere snijmallen.

Ik kan je zeggen dat Marit het heel leuk vond, en creatief als ze zelf is zal ze het ook wel eens proberen om te maken.

Met deze creatie wil ik graag meedoen met de Challenge Anything Goes bij Crafty Friends Challenge

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



14 opmerkingen:

  1. Super leuk tasje mooie kleuren Karin.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog vanharte met de verjaardag van Marit, Karin!
    Leuk dat tasje, mooi gemaakt!
    Je kerstkaart hieronder heb ik even gemist maar die vind ik ook erg leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk geworden! Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin this is just amazing. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tasje voor je jarige kleindochter!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk en schattig tasje voor je kleindochter.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf tasje voor je kleindochter, echt super mooi gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da`s weer eens wat anders als een kaart, zoiets zal Marit ook wel voor een vriendin willen maken denk ik en daar heb je een oma bij nodig die de helpende hand kan bieden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Karin, this is adorable. I'll bet your granddaughter loved it! Kathy A from https://myasperations.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd, wat een vrolijk tasje heb je voor haar gemaakt! Ik had gelijk het liedje in mijn hoofd zitten na het lezen van de titel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke creatie, helemaal voor een meisje, die zal bij Marit wel in de smaak gevallen zijn.
    Tof gedaan met al de diertjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for entering our Anything Goes challenge… your bag is lovely. Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen