Volgers

maandag 25 januari 2021

Zeg het met bloemen

 Ik zag bij Mijn Hobbyhonk een Challenge voorbijkomen met als thema  'Paperpiercing '

Met een stempelsetje met bloemen ben ik aan de slag gegaan :


Eerst met de stempels uit het setje wat bloemen gestempeld, daarna de grootste bloem nogmaals uit twee verschillende soorten DP en deze erop geplakt, de middelste iets verhoogd, het midden van de bloem met een gele stift ingekleurd. 

De kaart is gemaakt volgens de sketch van Cheerful Sketches met DP uit een blokje. Een paar bloemetjes en een vlinder erop, nog een touwtje rond het middelste deel, een droodle randje gemaakt op verschillende delen.

De tekst is een stempeltje wat ik vorige week als extraatje kreeg bij een bestelling bij De Egel.  Het komt mooi uit op dit rustige DP.

Welkom aan mijn nieuwe volgertje Agatha, leuk om ideetjes bij elkaar op te doen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Karin.
    Leuk gedaan die bloem.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi gecombineerd. Prachtige gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie lentekaart, gezellig al die bloemetjes!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Karin. Leuk gedaan met de gepaperpiecte (schrijf je dat zo?) bloem en mooi afgewerkt met de doodle randjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kleurtjes, vooral dat Lila😉.
    Leuke techniek, ik gebruik dat veel te weinig.
    Ik vind jouw kaart erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan met de bloemen, het is een fleurig kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het mooi geworden Karin, blijft een mooie techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bloemenkaart, Karin!
    Leuk dat je met Cheerful Sketches meedoet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende bloemenkaart Karin! De gepaperpiecte bloem is écht een eyecatcher!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen