Volgers

donderdag 17 juni 2021

Beterschapskaartje

 Misschien hebben jullie het al ergens gelezen, maar Carla van het knutselateljeeke is van de week geopereerd, niet erg maar ze moet toch een poosje haar rust houden.

Ik heb haar dit kaartje gestuurd om haar sterkte toe te wensen. Ik kreeg net een berichtje van haar dat ze het heeft ontvangen en de operatie was goed verlopen zei ze. Nu weer aansterken wat zijn tijd nodig zal hebben.


De digi is van Bugaboo, DP erbij gezocht, een randje met een snijmal gemaakt, het olifantje op een label verwerkt, nog een randje effen DP erop met een paar bloemetjes erop gestempeld, gemat op zwart en op een paars kaartje.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'label op je kaartje ' bij HObbyshop Daantje daagt jullie uit .

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,

Karin.

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattige beterschap kaart heb je voor carla gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Karin
    Nee ik wist niet van de operatie van Carla, bedankt voor de tip
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin your card is adorable. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik wist niet van de de operatie.
    Bedankt voor de tip.
    Leuk kaartje heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met schattig olifantje om Carla beterschap te wensen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk beterschap kaartje met het schattig olifantje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee ik wist niet dat Carla geopereerd is. Je hebt een lieve beterschapskaart voor haar gemaakt Karin met dat schattige olifantje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart met een lief olifantje, een kaart om een beetje blij van te worden (voor zover mogelijk na een operatie)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje voor Carla. Dat zal haar goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt Karin.
    Het is zo fijn dat je met dit mooi lief kaartje me beterschap komt wensen. Voorlopig voel ik me nog heel moe, maar toch dit doet me wel goed.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat wist ik niet maar je hebt een lief en schattig beterschapskaartje voor haar gemaakt!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen