Volgers

maandag 21 juni 2021

Happy 'Beer' Day

 Deze uitdrukking hoorde ik een poosje geleden op tv, door Arnout Hauben van de populaire series over hun wandeltochten. Bij onze Vlaamse bloggers vast wel bekend. De laatste tocht was 'Dwars door de Middelandse Zee'.  Schitterend programma en heel leuk gebracht door die drie vrienden.

Maar nu over naar het kaartje wat ik heb gemaakt voor een bierliefhebber, mijn jongste zoon

die gisteren jarig was. 


De biermerken heb ik samengevoegd in photoshop, in zwart afgedrukt, Dessisnpapier gezocht wat een beetje toepasselijk is voor een mannenkaart, een  pot bier gevonden op internet, ingekleurd en uitgeknipt. De tekst erop en gemat op zwart en op een blauwe kaart.

Zijn reactie was van je hebt weer wat leuks in elkaar geflanst, maar hij had liever een echte Westvleteren in plaats van het etiket 😀 Daar is moeilijk aan te komen. Dat bier wordt alleen verkocht in de abdij waar het wordt gebrouwen en je moet ook vooraf reserveren. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,

Karin.

13 opmerkingen:

  1. Gave kaart voor een bierliefhebber, mooi samengesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, je hebt een vrolijke kaart voor je zoon gemaakt!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a fantastic card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart voor je jarige zoon Karin....nog van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    Superleuk wat je voor hem gemaakt hebt en eigenlijk heeft hij gelijk, het zou helemaal af zijn moest je er een echt belgisch biertje had bijgedaan. Er zijn zoveel soorten, daarom moest het misschien niet een Westvleteren zijn. Ik woon in de bekende DUVEL gemeente.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met je zoon Karin
    Leuk bierkaartje heb je gemaakt!
    Tegenwoordig zijn er zoveel soorten bier ik kan het niet meer bijhouden in de zomer vind ik blondbier erg lekker en in de winter het donkere bier
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    Je hebt een super leuke gave kaart voor hem gemaakt.
    Leuk bedacht die Bier merken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart voor je zoon, die biermerken op een rij vind ik een gaaf idee, misschien kan hij nog eens samen met Mark naar de abdij?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf zeg! Zo leuk die etiketten. Van harte met je zoon!
    En ja dat bier, ik weet het, mijn zoon is een echte liefhebber en die is in de Abdij geweest. Heel bijzonder bier is het.

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Proficiat met de verjaardag van je zoon en ook voor dit mooie kaartje.
    Ik zou zeggen geniet samen met hem ook eens van één van deze Belgische biertjes.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card Karin. I am sure your son loved it. Hope he had a lovely birthday. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart voor een bierliefhebber ! Tof bedacht met die bierlabels erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen