Volgers

maandag 13 september 2021

Sketch De Egel 3

 Ik vind het zo leuk om met de sketches van de Challenge bij de Egel te werken dat ik er nog eentje heb gekozen. Normaal gezien doe ik liever zelf mijn zin voor de lay-out van mijn kaartjes.

Deze keer is het dit kaartje :


En dit is de sketch die ik heb gebruikt nr. 2 van GerJanne :


Best een uitgebreide sketch maar het is me toch gelukt. Hier nog een fotootje met het labeltje ernaast :


De digi is van Whimsy Stamps, schattig die pinguïn met bloemetjes; DP komt uit de map van de kringloopwinkel ( dus weer eentje voor de voorraad Marfien ! ) verder nog een bloemetje, vlinder, lint en een tekst erop. Nog een paar pareltjes. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je met deze schets gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, die pinguïn is echt lief met zijn bosje bloemen! De papiertjes passen er goed bij, een heel leuke kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden !!!
    Prachtige kleuren bij elkaar !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit kaartje Karin
    Mooie sketch ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje, je hebt de schets mooi uitgewerkt met deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, met de sketch van de egel.
    Vrolijke kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Sketch hè?! Ik maakte er ook een kaart mee. Inderdaad wel wat bewerkelijk, maar als je eenmaal bezig bent zo leuk. Het labeltje vind ik zo leuk, erin verstopt.
    Mooi papier heb jij gebruikt en de pinguïn is héél schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je zo enthousiast over de challenge bent Karin en je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt. Je hebt de sketch van GerJanne heel mooi uitgewerkt en wat een schattige pinguïn heb je ingekleurd.
    Dank je wel voor je derde deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat is dat leuk, om een kaart te zien met mijn sketch. En wat voor en kaart. Ik vind hem enig! Zo leuk met de pinguin.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje, denk dat die zo verkocht is!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely fabulous card, papers sentiment all great colours and design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart en wat fijn dat onze sketches jou uitdagen om hiervan kaarten te maken. Dank je wel voor nogmaals jou bijdrage aan deze uitdaging. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen