Volgers

dinsdag 21 september 2021

Stempel met snijmal

Vorige week heb ik nog even in de knutselhoek bij de kringloopwinkel gesnuffeld en vond een leuke bloemenstempel + snijmal : MD COL 1304

Ik heb er dit kaartje mee gemaakt :


Een achtergrond met de Krijtjes; daar een van de bloemen en het blad op gestempeld; apart de bloem en het blad nog eens gestempeld om in te kleuren en uit te stansen. Tja en toen ging het fout, ik eerst de bloem ingekleurd, daarna uitgestanst en kwam erachter dat er een deel mee werd uitgestanst :) ook mijn snijmal niet goed gelegd want dat is ook nog een puzzel vind ik. Nog eens opnieuw geprobeerd en achter het uitgesneden deel een stukje paars papier geplakt als contrast. Bloem verhoogd opgeplakt. Nog een tekstje gestempeld, afgewerkt met zwart en op een paarse kaart gemat. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge "Stamp of the moment " bij Stamping Sensations


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

9 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan toch nog gelukt :-), Ik had deze al, anders was die in mijn mandje beland. ik plak de gestempelde bloem met foto tape aan de stans vast, dan stansen en daarna de tape gelijk weer verwijderen. Dan pas inkleuren. Ach ja, al doende leert men . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das vervelend, maar je hebt er toch een leuke kaart mee gemaakt! Ik heb de 03 eens in een goodiebag gekregen, zal eraan proberen te denken als ik hem een keer ga gebruiken, vind het altijd spannend om iets uit te snijden met een mal als ik het al gekleurd heb.
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is boffen als je dat vindt. Kun je dan zo blij van worden he? Mooie kaart heb je ervan gemaakt. EN die card in a box is makkelijk hoor. Lijkt veel moeilijker dan het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A pretty floral creation Karin, many thanks for sharing and joining in with our September theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke bloemenkaart Karin
    Heerlijk he struinen in de kringloop en dan zulke leuke dingen vinden, doe ik ook zo graag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart Karin, heel vrolijk en een bof dat je de leuke stempel en mal bij de kringloop vindt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen