Volgers

zaterdag 6 november 2021

12, 5 jaar getrouwd

 Ik zag op het blog van Martha dat ze vandaag 12,5 jaar is getrouwd. Er staat een leuk verhaal bij hoe ze naar het gemeentehuis zijn gegaan en ook dat een trein een symbool is bij hun huwelijk.

Dat bracht mij op het idee om mijn stempelsetje met een trein tevoorschijn te halen om een kaartje voor het jubilerend paar te maken. :


Een rode kaart met grijs DP, nog een randje geblokt DP uit een ander heel oud setje papier; een nieuw snijmalletje ( Action ) om op te stempelen; een wolkje om de tekst op te stempelen; cijfersnijmalletje voor de 12,5 ( helaas stond het teken 1/2 er niet op ) Aan de zijkant een randmal gebruikt.


Hier de kaart als die open is met het zelfde DP en nog een randje geblokt ; tekst zelfgemaakt ; de wagonnetjes ook op diezelfde mal gestempeld; twee vogeltjes erop ( oud stempelsetje ) de letters R en M  (Richard en Martha ) op een hartje . Oh ja en Saartje, hun hondje hoort er ook bij. Alleen kon ik geen digi vinden van hun hondje dan maar een Beagle ( digi Beccy ) gebruikt :) . Ook hier de randmal gebruikt maar dan omgekeerd anders klopte het niet ;) 

Ik ben benieuwd wat Richard en Martha van dit kaartje vinden, ik neem aan dat ze het ondertussen al hebben  ontvangen. Van harte proficiat met jullie 12,5 jarig huwelijk en fijne dag vandaag! 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge Kleurencombi + gestanst of geponst randje bij 


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin


12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart voor Martha en Richard, alle elementen zitten erin, trein, hond, huwelijksjubileum, ze zullen deze kaart prachtig vinden, gaaf gemaakt Karin, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit.
    Zoveel leuke persoonlijke details erop, daar hou ik van.
    Ik heb het bericht gemist, dat ze 12,5 jaar getrouwd zijn dus van mij helaas geen kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a gorgeous card. I just love it. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karin
    Ja het kaartje is ontvangen en wat een leukerd is dit!
    Heel leuk en toepasselijk de details uit ons leventje, heel erg bedankt we zijn er heel erg blij mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk gedaan. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met al die toepasselijke details. De vorm van je kaart vind ik superleuk, heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart heb je voor hun gemaakt, mooi treintje staat erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een hele mooie kaart voor Martha en Richard.
    Leuk met de trein, vogeltjes en hondje, dit past helemaal in hun verhaal.
    Prachtig gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk zoals je deze kaart gemaakt hebt voor het jubileum paar Karin. Top dat je een stempel van een trein had en dat zwart-wit-rood vind ik een mooie combi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem super, helemaal met het verhaal erachter! Denk dat ze je kaart echt geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh dit is wel een hele geweldige kaart Karin!
    Mooi modelletje en hoe toepasselijk is de trein en Saar erbij!

    BeantwoordenVerwijderen