Volgers

zondag 21 november 2021

On the Edge

 Ik heb nog een kerstkaartje voor jullie maar deze keer een 'speciaaltje '  

Bij DCL is er een Challenge 'On the Edge ' oftewel deels stansen. Op hun blog staat er een filmpje hoe dat moet. Ik heb dat al eens meer gedaan, meestal met een cirkelmal. Echt goed voor je snijmallen is het niet, ze trekken er krom van. 

Maar ik zag op het blog DCL een leuke voorbeeldkaart en wou dat dus eens proberen met andere snijmalletjes :


Hier dus het vooraanzicht van het kaartje met de kerstboompjes en het hert deels uitgestanst; onderaan een sterrenlijn op het DP en een boompje er nog eens in het groen erop gemaakt, een klein beetje glitter op de boompjes


Hier dus een zij-gezicht; een kleine verbinding gemaakt zodat het kaartje wat open blijft staan;


Nog een foto van de zijkant, waar je ziet dat ik nog een staandertje achteraan heb gemaakt;



Foto van bovenaf waar je de binnenkant ziet;  een ronde stempel met een kerstdorpje erop; een boompje met tekst; een ster en takjes, en rond de ronde stempel een lijn getrokken;  mooi dessinpapier uit een oud blokje.

Gisteren zag ik dat ik bij Mijn Hobbyhonk een topplaatsje had met dit kaartje : 
Altijd leuk zoiets en bedankt Angela !




Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.


14 opmerkingen:

  1. This is fantastic shaped card Karin. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rustieke kaart.
    Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge, maar ik kom er niet toe denk ik.
    Ik vind jou kaart heel goed gelukt, dat staandertje is handig, nu blijft het vast beter staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, mooi om maar 1 boom in het groen te doen, zo is hij echt de blikvanger op je kaart! Leuk dat je kaart als topper is uitgekozen :)
    Een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart Karin....knap gedaan!
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, Karin.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even een je reactie over de stoofperen. Zelf gebruik ik ook altijd rode wijn etc. Maar bij dit recept pakte het erg goed uit met de witte wijn!

      Verwijderen
  8. Leuke kaart met de dennebomen, had deze ook al klaarliggen maar je bent me voor . . .
    Dan maar iets anders verzinnen
    ben het met je eens, slecht voor je stansen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan deze kerstkaart, leuk dat je het helemaal in deze tinten houdt, een beetje rustiek sfeer geeft het zo. Dank je wel dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie, stijlvolle kerstkaart Karin. Mooi gedaan voor de challenge! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan. Grappig hoeveel verschillende uitwerkingen er zijn gemaakt op dit thema. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk kerstkaartje Karin. Ik wist niet dat je stanzen hier krom van kunnen trekken, gelukkig is dat bij mijn stanzen niet gebeurd. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Karin. Handig dat staandertje achter de afbeelding. Ik heb geen last gehad van krom trekken van de stans. Je zou hem daarna een keer gewoon door je stansapperaat kunnen halen om hem weer recht te krijgen. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen