Volgers

donderdag 10 maart 2022

Daphne Jarig !

 Dit kaartje heb ik gemaakt voor Daphne die vandaag jarig is. Ik hoop dat ze het ondertussen heeft ontvangen.


Een poosje geleden schreef ze me dat ze een echte theeleut is ;) dus daar heb ik mijn kaartje op aangepast. De plaatjes komen uit een tijdschrift en het dessinpapier ook. Dat gebeurt niet vaak dat je zoiets in een woontijdschrift ziet. Met een hexagonmal ( Action) het plaatje met een theezakje op een kaartje geplaatst.
Nu sla je de voorkant om en dit is het modelletje :


Nog twee plaatjes op het kaartje met wat lekkers voor bij de thee :); met letters het woord High Tea gemaakt. Verder nog wat felicitatie-tekstjes erop. Ik hoop dat ze het kaartje leuk vind.

Dit kaartje heb ik gemaakt met een knipoog naar de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs waar het thema deze maand is :
KOPJE KOFFIE/THEE + NIET RECHT/VIERKANT.
Alleen hier dus geen digi van Beccy erbij. Wil je graag kans maken op een digi van Beccy doe dan mee met deze Challenge !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin


14 opmerkingen:

  1. Mooie felicitatiekaart, Karin
    Daar zal Daphne blij mee zijn
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke verjaardagskaart Karin voor de jarige Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke verjaardagskaart, je brengt me op een idee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk en heel toepasselijk kaartje voor Daphne haar verjaardag.
    Hier zal je haar wel blij kunnen mee maken.
    Prachtig gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige felicitatie-kaart heb je voor Daphne gemaakt Karin en zo leuk met dat theezakje erop. Ze schreef vandaag ook dat ze een echte theeleut is hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie felicitatie kaart, Karin!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie verjaardagskaart Karin.
    Leuk model met de hexagon.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor, ontvangen!!
    Super leuk, juist dat persoonlijke van de thee (ik ben er dol op).
    Leuke plaatjes en het model is ook leuk. Misschien weet je dat ook, maar ik ben dol op aparte modellen.
    Heel erg bedankt, staat super gezellig al die zelfgemaakte kaartjes die ik mocht ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en mooi gemaakt voor Daphne, als echt theeleut.
    Het model is gaaf! EN Daphne is er blij mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great card design. Love the shape as well. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
    I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    SEXY BACCARAT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is brilliant, love that colour on it and amazing project ♥

    BeantwoordenVerwijderen