Volgers

zondag 20 maart 2022

Reminder Challenge 44 Carlin's Kaartenparadijs

 En het is weer tijd voor de reminder van de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs met het thema :

KOPJE KOFFIE/THEE + NIET RECHT/VIERKANT

A CUP OF COFFEE/TEA + NOT STRAIGHT OR SQUARE


Dit een een kopje uit het digisetje Christmas Cheers van Beccy. Maar.... de digi heb ik bewerkt en alle kerstdecoraties weggehaald. De tekst is zelfgemaakt. Met een SU mal de rand bovenaan gemaakt. Bijpassend DP erop en nog een tekstje onderaan.

Willen jullie graag kans maken op een digi van Beccy, doe dan mee met deze Challenge. Het kan nog tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,





12 opmerkingen:

  1. Een heel leuke gezellige kaart, leuke kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Karin
    Mooi en knap bewerkt die digitale stempel ennmooi ingekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een feestelijke kaart met dat lekkere bakkie! Tof die zelfgemaakt tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gekleurd heb je de leuke afbeelding en wat een leuke kaart in zijn geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig kaartje Karin en mooie kleuren zo bij elkaar. Mooi dat je bent gaan volgen, hartelijk welkom! Ik heb me ook bij jou aangesloten om te volgen. 🙂 Fijne zondag nog!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk bakje met die feestelijke toef slagroom Karin. Mooi model kaart ook en knap dat je de digi bewerkt hebt, zo handig ben ik niet. Over je vraag over het paperpiecen voor de Egel-challenge, dat hoeft niet hoor, alleen de layout moet herkenbaar blijven verder mag alles.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lekker bakkie met veel slagroommmmm......
    lekker kaartje :-)
    Mijn auto was al gewassen, Hessel kon het niet aanzien en heeft de slang er op gezet, die sneeuw had ik echt niet verwacht . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel een koffie speciaal op je kaartje. Mooi werk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie reminder! Ik ben bang dat ik er niet aan toe kom..

    BeantwoordenVerwijderen