Volgers

vrijdag 22 april 2022

Beccy Tractor Pull set 3 en workshop

 Vandaag een derde kaartje wat ik heb gemaakt met de Tractor Pull set van Beccy :


Een verjaardagskaartje met alleen de tractor en het beertje erop. De vlag erop gezet en de tekst erop geprint, ingekleurd en op een groene kaart gemat.

Afgelopen woensdag ben ik naar een workshop geweest samen met mijn vriendinnen Annie en Ingrid. De workshop werd gegeven door Caroline.  Ook had ik afgesproken met Angelique , die ik door ' je weet wel'  al een paar jaar niet meer had gezien. En leuk dat Nancy er ook was, kon ik weer eens ' een bitje westvloams klappen ' :) 

Maar natuurlijk werd er ook gefreubeld, dit zijn de kaartjes die ik heb gemaakt :


Twee grote kaarten


vier kleine kaartjes, alles in hetzelfde thema.


En een doosje om de kleine kaartjes in te doen.

Ook was er nog papier en een paar stansjes bij om nog een kaartje te maken, maar dat moet ik nog eens doen. Deze kaartjes wil ik ook nog bij een paar een tekst erop maken. 

Het was heel gezellig en voor herhaling vatbaar !


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



14 opmerkingen:

  1. Nog een leukerd met de tractor.
    Wat zijn ze toch geweldig.
    En wat hebben jullie een mooie workshop gedaan.
    Echt knappe kunstwerkjes.
    Tof om met andere knutseldames eens samen te zitten.
    Waar ging die workshop door ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die tractorkaart, Karin
    Weer mooi ingekleurd!
    Wat leuk die workshop zeg mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tractor kaartje, wat fijn voor je zo`n super toffe workshop. Het resultaat mag er wezen prachtige kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Karin en heerlijk dat jullie zo'n gezellige knutseldag hebben gehad. Mooie zomerse kaarten heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik de titel zag dacht ik, ik ga gelijk even kijken. Want ik vind de kaartjes met de trekker heel erg leuk.
    Deze ook weer, geeft een heel andere effect, zo'n grote trekker en verder niet veel toegevoegd.
    Haha, Vlaams klappen?!
    Leuke serie maakte je op de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin all your cards are gorgeous. I love them all. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tractorkaart Karin en een mooie reeks kaartjes - inclusief doosje - van de workshop. Leuke dingen zijn dat, zo met elkaar iets kunnen doen.
    Fijn weekend alvast gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great tractor card. Love the watercolour ones, super. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, de beer zit lekker ontspannen in z'n tractor. Ook de andere twee "trekker" kaartjes zijn mooi geworden.Wat een schattig kaartje voor Carla, wat een lieve digi.
    Was zeker een leuke workshop en gezellig om weer eens met meerdere bij elkaar te mogen komen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten heb je tijdens de workshop gemaakt, maar ookde kaarf met tractor is superleuk. Gezellig dat het workshoppen weer kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer zo'n leuke trekker kaart, met wat geel er bij heb je zo een "John Deere" . Leuke workshop hebben jullie gedaan, mooie kaartjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met tractor heb je gemaakt Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende serie kaarten heb je gemaakt. De tractor kaart is ook heel mooi. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen