Volgers

woensdag 20 april 2022

Reminder Carlin's Kaartenparadijs Challenge 45

 Vandaag zijn we de 20e en dat betekent dat jullie een reminder te zien krijgen van de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Deze maand hebben we het thema :

LAAT JE INSPIREREN DOOR EEN FOTO + GEEN TEKST

BE INSPIRED BY A PICTURE + NO TEXT

Dit is mijn kaartje :


De digi is uit de set Superb Fairy Wren ; met een geschulpte mal uitgestanst, ingekleurd en op een kaartje gemat wat ik heb ge-embossed. Als afwerking een randje erop geplakt.

Dit is de foto die ik als inspiratie had :


Doen jullie mee met deze Challenge ? Het kan nog tot eind april. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,




12 opmerkingen:

  1. Mooie foto koos je als inspiratie, leuk kaartje maakte je er mee, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie weer.
    Ik vind het zo'n leuke challenge, maar ik "vergeet" steeds dat er geen tekst bij mag...... dat is echt een moeilijkheidje deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het toch lieve vogeltjes.
    Zalig om ze door de tuin te zien vliegen en bij ons het meest voorkomende vogeltje dat in de winter zaadjes komt pikken in het voederhuisje.
    Een mooie inspiratie foto en leuk uitgewerkt op je reminder kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met dat koolmeesje, Karin
    Mooie foto ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee om een tijdschrift foto als inspiratie te nemen Karin. Je hebt een mooie kaart gemaakt met die leuke stempel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto, mooie kaart, mooi gekleurd. 🙂 Mooi gedaan.
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk die foto uit een blad, mooie digi erbij gevonden, ook weer veel zoekwerk maar een mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje.
    Zo’n mooie digi heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan! Ik weet niet of het me lukt deze keer...

    BeantwoordenVerwijderen