Volgers

maandag 9 mei 2022

kaartje gelift

 Voor mijn verjaardag heb ik prachtige kaartjes gekregen en er zijn er een paar die ik wel eens wil proberen na te maken, oftewel in blogger taal 'liften ' 

Afgelopen vrijdag had ik een 'crea'afpraak met Angelique, en ik had onderstaand kaartje uitgekozen om eens te liften :


Dit kaartje is gemaakt door Wies en zelfs mijn man zei dat het een prachtig kaartje is, moet je ook eens proberen te maken zei hij :) 

Oké, dus samen met Angelique het kaartje goed bestudeerd, ik had al op Wies haar blog gekeken maar ze heeft het kaartje er niet opgezet. 

Met een mal van SL een rand gemaakt, aangezien het een slimline kaartje is, en ik heb niet zo'n snijmal, dus zelf gefreubeld voor het formaat :


En dit is het resultaat als die openstaat;

Nu de vier aparte kanten :

DP uit een boekje, dacht Wibra, met dat dit zo mooi is er weinig aan toegevoegd, alleen een vlinder gestanst uit vellum en een tektst.
Ik wil graag met het kaartje deelnemen aan de Challenge 'Vellum' bij 4 seasons Challenge


Effen papier, met vogeltjes erop en nog een vlinder, ook een andere tekst, die komen allemaal uit verschillende setjes.


Uit hetzelfde blok DP dit blad ook weer met de vogeltjes erop in een andere kleur, nog een takje bloemen en een leeg ovaal om mijn naam op te schrijven; op dit blad en op een ander een verbindingsstukje gemaakt om de kaart vast te maken.



En weer effen papier nu in het geel, weer een vlinder en het bloementakje erop, plus een tekst.

Nog even over het binnenste deel, dat was een gepuzzel om de cirkel allemaal op dezelfde plek te krijgen; twee stempeltjes met een vogeltje en een bloementak, ingekleurd, op stevig papier geplakt met een stukje touw ertussen wat weer tussen de kaart is bevestigd zodat het kan draaien. 

Het was een heel gepuzzel, en het resultaat is redelijk naar mijn zin. Ik ben benieuwd naar wat Angelique ervan heeft gemaakt want haar kaartje was ook nog niet helemaal afgewerkt toen ze wegging.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin






13 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, wat een mooie papiertjes heb je gekozen, het stempeltje is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi in deze kleuren
    This is fabulous.
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gedaan Karin.
    Heel mooi met je eigen draai er aangegeven.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo, wat knap.
    Het ziet er heel kunstig en moeilijk uit.
    Je hebt het héél leuk versierd en de stempeltjes in het rondje zijn ook precies goed.
    Knap gelift, best lastig, zonder link naar het model.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf resultaat is dit! Heel erg leuk idee en het ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi heel kunstig Karin, het papier is inderdaad van de Wibra, ik heb het ook in de kast liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi hoe je dit allemaal verwezenlijkte!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een kaart om persoonlijk af te geven, superleuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig draaikaartje, Karin
    Inderdaad helemaal je eigen draai aangegeven
    Knap gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt mijn kaart heel mooi gelift. (Vind het een hele eer) Leuke stempels en mooi papier heb je gebruikt. Mocht het nog willen bekijken. Mijn kaart is weer geïnspireerd door deze: https://stampitwithdebbie.blogspot.com/2019/07/a-wow-card-using-leave-little-sparkle.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel knap gedaan Karin, om zo een kaart te liften zonder snijmal. 'n Heel gepuzzel, dat geloof ik graag! Maar het is je goed gelukt hoor!
    Nog een fijne dag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie liftkaart, prachtig model en zoveel op te zien!
    Bedankt voor je deelname aan onze vellum-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen