Volgers

zondag 29 mei 2022

Nog een paar kaartjes....

 .....die ik heb gemaakt voor de kringloop. Ze staan ondertussen al in het rek :


Dit is nog zo'n leuk beertje uit eenzelfde vel papier die ik al had gebruikt; 


En hier heb ik gespeeld met het papier, volgens een voorbeeldje die ik eens had gezien op Pinterest.
een vierkant en een rechthoek uitgestanst en teruggelegd met een stukje rood er onder, nog een tekstlabeltje erop. Eenvoudig maar wel leuk om te doen met prachtig dessinpapier.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.


12 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je kaartjes maakt voor de kringloopwinkel. Ze zijn mooi en verkopen vast zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Karin. Vooral de 2e foto is 'n leuke techniek waar het patroon gewoon doorloopt. Ziet er gaaf uit.
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie papiertjes en hele leuke kaartjes ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaarten met mooie plaatjes en dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten Karin, de kringloopwinkel zal er blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Karin
    Heel mooi vind ik de onderste 2 het patroon loopt mooi door
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eentje is er al verkocht :-)
    de braderie is 11 juni van 10.00 - 13.00 uur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hè, dat jij lekker gericht kan knutselen.
    Volgens mij verkoop je deze kaarten weer heel gauw, of nou ja verkoopt de Kringloop ze weer heel gauw.
    Ik vind vooral de 2de heel creatief en leuk met de postzegels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje met het schattige beertje. De andere 2 kaartjes zijn geweldig, zo leuk met de stukken die je teruggeplaatst hebt. Mooie, sfeervolle kaart voor de liftchallenge.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen