Volgers

maandag 5 september 2022

Gastdesigner 4 Seasons blog - Mannenkaart

 Ik had een poosje geleden met een kaartje in de Top 3 gestaan bij 4 Seasons Swap en mocht gastdesigner zijn. Altijd leuk zoiets.

Het thema is deze keer 'mannenkaart' 

Dit kaartje heb ik al verstuurd, en jullie kunnen vast zien wie de ontvanger was :


Inderdaad, voor de partner van Angelique , Nick die Abraham heeft gezien vorige week.

De stempel heb ik gekocht bij Dora ; op het kenteken een sticker geplakt vooraleer ik het stempelde, zodat het veld leeg was en ik Nick zijn naam kon schrijven. In de midden een rondje met zijn leeftijd erop. Het geheel gemaskerd om de achtergrond te maken. De tekst is gestempeld op vellum wat ik eroverheen heb geplakt.
Gemat op een kraft kaartje.

Ik hoop dat Nick het kaartje leuk vond.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


13 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hem zo persoonlijk hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het in ieder geval een héél leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke bus erop, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart. Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de vw Bus!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card Karin, love the van. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk stoer kaartje, Karin
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om Gastdesigner te mogen zijn.
    Het kaartje voor de jarige Nick ziet er heel mooi uit.
    Hij zal er vast blij mee zijn.
    Een leuke ontdekking hé, de mooie stempels van Craft Individuals.
    Op ééntje na heb ik de mijne ook al allemaal uitgestest.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een leuke kaart geworden Karin. Die volkswagen bus is erg leuk en je hebt hem mooi ingekleurd. Leuk die persoonlijke details erop.
    Gezellig dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een leukerd!! Die is uiteraard in goede aarde gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen