Volgers

zondag 25 september 2022

Wereldkaarten maakdag

 Ik zie dat er bij KIC een Challenge is voor de Wereldkaarten maakdag met als thema "Babykaarten "

Laat ik nu in mijn mapje 'nog te plaatsen op blog' zo'n kaartje hebben staan :


Dit muisje is een Dada Die van Nellie Snellen en heb ik eens ergens bij een bestelling bij gekregen.
Het papier is een blok heeeel oud, een van de eerste die ik ooit heb gekocht, de letters komen daar ook uit.

Hier nog een paar fotootjes van een paar daagjes weg vorige week. We zijn naar Noord Brabant geweest, prachtig weer en dus lekker kunnen fietsen :

Het mooie plaatsje Heusden


Fietsen op de Drunense Heide


Het kasteel van Haaren


rusten onderweg


bij een prachtige boerderij.


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Weten jullie dat je nog een paar dagen hebben om mee te doen met de Challenge 'Condoleancekaartjes ' bij Carlin's Kaartenparadijs  . Altijd leuk om een kansje te wagen om een digisetje  te winnen van Beccy's Place

Groetjes,
Karin








12 opmerkingen:

  1. Een hele leuke baby kaart.
    Lief muisje er in verwerkt.
    De foto's zag ik al eerder bij jou op Facebook en die zijn prachtig.
    Nederland heeft zo van die mooie knusse plaatsjes, waar het altijd leuk is om te vertoeven.
    Ik kom er graag naartoe.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke babykaart Karin.
    Zo lief .
    Mooie vakantie foto's
    Zitten voor mij ook bekende plaatjes bij.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief babykaartje, heb je weer geluk dat je er nog een in de wachtrij had staan. Mooie fietsvakantie hebben jullie gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje heb je gemaakt ! geslaagd
    mooie foto's van je uitje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje!
    Jullie hebben geboft met het weer zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige babykaart. Je foto's zien er mooi uit.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, wereldkaartenmaakdag
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie babykaart Karin met dat schattige muisje
    Leuke foto's in voor mij bekende streek
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms komt en challenge ineens op je pad en heb je er nog een kaartje voor in een mapje staan, dat is zo fijn.
    Wat leuk dat je nog weet dat dit 1 van je eerste blokjes papier is.
    Het is een heel schattig kaartje vind ik.
    Mooie foto's, jullie hebben mooi weer gehad zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n schattig kaartje heb je gemaakt Karin, met dit muisje en mooie papier. En je hebt wederom hele mooie foto's geplaatst! Fijn dat jullie ook zo'n goed weer hebben gehad, want dat is in onze landen toch altijd maar weer afwachten...
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele leuke lieve kaart en mooie foto's Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, bedankt voor je deelname bij KIC.
    Ja mooi daar he.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen