Volgers

vrijdag 15 december 2023

Bloemengroet

 Deze keer eens iets anders als een kerstkaart.

Ik heb een heel oud blokje, volgens mij een van de eerste die ik heb gekocht, helemaal opgemaakt.

Onder andere dit kaartje ermee gemaakt :


In de midden een tekststempel, met een ovale mal uitgestanst; hierbij bloemen waar ook een stansje bij hoort; deze ingekleurd en verhoogd opgeplakt met een takje erachter.

Dan heb ik nog een vraagje : Ik heb een kerstkaartje ontvangen waar geen naam op staat, alleen 'Groetjes uit de polder' :)  Is dat van iemand van jullie toevallig ?

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Karin.
    Jammer omdat mooie papier te laten liggen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje en goed dat je je papierblokjes op maakt. Ik blijf maar koppen en dat komt nooit meer op, zeker weten. Maar goed, hopelijk is dan iemand anders er blij mee. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Karin! Moet ik ook nog doen eens alles opmaken van restjes heb nog zoveel liggen.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje met leuke bloemetjes en mooi papier.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, Karin
    Mooi gemaakt, net als het kaartje wat ik heb ontvangen van jou, heel erg bedankt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet te zien dat het oud papier is want het is een heel mooi kaartje. Knap dat je het blokje helemaal opgemaakt hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat blokje heb ik ook, ik herken het.
    Leuk, eens even een andre kaart tussen alle kerstkaarten door.
    Goeie tekst, kan je bijna overal voor gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje en echt, niemand weet hoe oud je papier is, het gaat erom wat je er nu mee maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg wat goed dat je een blokje helemaal opgemaakt hebt. Deze kaart is ook leuk geworden met een mooie bloem. Verder wil ik je bedanken voor de mooie kerstkaart die ik van je mocht ontvangen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen