Volgers

zaterdag 30 december 2023

Nog een laatste voor dit jaar

 Van die kaartjes die je wel eens nodig hebt.... 

Ik had voor mijn kerst een kadootje gekregen, een hobbysetje met stempels, cardstock en dessinpapier.

Met de stempeltjes ben ik aan de slag gegaan en had een idee om hiermee condoleancekaartjes te maken.

De stempels heb ik met bruine inkt gestempeld, en dito kleur DP uit de antieke doos erbij gezocht :



Een stempelsetje met rozen en eentje met vlinders, wat beiden goed kan voor zo'n kaartje. 
Ik hoop dat ze nog lang in mijn voorraadmapje kunnen blijven liggen.
Met het DP en de cardstock  uit het kadosetje 'speel' ik een andere keer.


Gisteren zijn we naar een tentoonstelling van kerststallen geweest in een kerk hier in de buurt.
Van mini, naar groot, gehaakt, beeldjes in allerlei materiaal, echt leuk om eens te zien.






Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling,

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


8 opmerkingen:

  1. Mooie condoleancekaarten, goed cadeau heb je gekregen
    Van de tentoonstelling staan ook filmpjes op you tube , zag er eentje die uit de winkel kwam, leuk om weer eens te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie condoleance kaarten Karin.
    Mooie foto's van de tentoonstelling.
    Wens je een hele gezellige jaarwisseling.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt Karin
    Leuk zo'n kerststal tentoonstelling
    Fijne tijd liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaarten, vooral met de vlinder.
    Leuk om zo'n tentoonstelling te bezoeken.
    Ik wens je een goed uiteinde en een heel mooi 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten zijn het Karin. Die gaan wel troost bieden.
    En wat leuk die foto's van de tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaarten en Fijne jaarwisseling......... Gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stijlvolle condoleance kaartjes.
    Mooi gemaakt Karin.
    Leuk die tentoonstelling van verschillende kerststallen.
    Ook zo'n piepkleine kunstwerkjes erbij, zie ik.
    Prachtig toch ?
    Waren er ook kerstkaarten in de vorm van een kerststal bij ?
    Anders misschien nog een idee voor jou, indien je er een volgende keer wil aan deelnemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen