Volgers

zondag 7 juni 2026

Alles is Liefde

 Dat is het thema deze maand bij Crealadies .

En na 50 jaar bij elkaar dan heb je wel veel liefde en leed gedeeld, zo ook bij mijn nichtje en haar man die volgende maand dit huwelijks-jubileum mogen vieren :


De digi is er eentje van Carlin's Kaartenparadijs te vinden op de prijzenpagina 3. Ingekleurd met mijn Derwents, uitgeknipt, een tekst-stempel erboven en met stickers 50 jaar erop. DP uit de voorraad.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


13 opmerkingen:

  1. een heel lief en leuke kaart Karin.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Karin, de liefde spat er van af. Mooi digi, leuk gecombineerd met het dp. Dank je wel voor je inzending bij Crealadies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een kaart, lief de vogeltjes in een hartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart met deze digi . Mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart en wat leuk dat je meedoet bij ons van de Crealadies! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk lief kaartje, Karin
    Mooi ingekleurde digi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje voor deze speciale gelegenheid.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Karin met de verliefde vogeltjes!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Karin, love the soft colours. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah, wat een lieverd, deze kaart.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie en lieve kaart voor het 50 jarig bruidspaar . Mooi gekleurd ook. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, ze zitten zo heerlijk knus tegen elkaar aan!

    BeantwoordenVerwijderen