Ik heb nog een kaartje met een digi van Kit and Clowder :
Dit leuke vogeltjes ingekleurd met mijn Derwents, dessinpapier van de Wibra, een poinsettia erop en een tekstje erbij ( MD)
Dit kaartje is om mee te doen bij Girlz Creative Christmas thema 'Alles Mag'
en ook bij de wekelijkse kerstkaarten van 52 Weeks to Christmas
Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin
wat een mooi lief kaartje Karin..........gr karin
BeantwoordenVerwijderenEen prachtige kaart met dit mooie achtergrond papier en het schattig ingekleurde vogeltje. Wat is hij lekker warm ingepakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
wat een mooi kaartje met het schattige vogeltje
BeantwoordenVerwijderengroetjes ellen
Aww wat een leuk vogeltje op je kaart, mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart met dit leuke vogeltje.
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi kaartje weer Karin. Lief dat vogeltje en knap zo met de veertjes.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart met de mooie achtergrond en het schattige vogeltje. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenMooi kaartje met dat schattige vogeltje, dat je heel erg mooi gekleurd hebt!
BeantwoordenVerwijderenWat een schattig voheltje met zijn warme das. Een leuke kerstkaart Karin.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Schattig kaartje heel lief dit mooie vogeltje.
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je er bent vandaag
Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.
Wat lief en mooi gekleurd, hij ziet er heerlijk fluffy en zacht uit!
BeantwoordenVerwijderenHeel mooie kaart! Wat een enig vogeltje! En de achthonderd is gaaf!
BeantwoordenVerwijderenSnoezig vogeltje op je kaart, Karin. Mooie achtergrond.
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Leuke kerstkaart, Karin
BeantwoordenVerwijderenMooi vogeltje heb je ingekleurd
Liefs Martha
Ach, wat een lief vogeltje, het is een mooie kaart.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig , ook de achtergrond !!!
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52 WTC