Volgers

zaterdag 10 november 2018

Christmas Cardinals 2

Bij Beccy's Place zijn er weer nieuwe digisetjes uitgekomen en met het oog op kerst een paar met kerstfiguurtjes zoals deze :
Christmas Cardinals

Ik had gisteren deze post voorgepland samen met nog een paar andere, die van gisteren zou als laatste geplaatst worden, maar er is ergens iets fout gelopen.
Dus bij deze kaart nummer 2:



De tekst is ook van een digi van Beccy, het komt uit de Tied up with string set
Het vogeltje ingekleurd met mijn Derwents, een bijpassende papier erachter, bloemetje erop en nog een paar sterretjes.

Wil je nog meer inspiratie zien met deze leuke vogeltjes, kijk dan bij Beccy op haar blog.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Anma Creatief met Challenge #17 thema dieren.

Willen jullie graag dit of een ander setje van Beccy winnen, doe dan mee met de Challenge
bij 
Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.



12 opmerkingen:

  1. Het zijn leuke vogeltjes en daar kan je dan ook leuke kaartjes mee maken.
    Ook deze heb je weer weer prachtig gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met dat leuke vogeltje, Beccy heeft inderdaad mooie stempels heb afgelopen maand gewonnen bij Carlin's kaartenparadijs en mocht toen bij haar een stempel uit zoeken.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin,
    Ik dacht gisteren al zoiets, ben zelfs nog terug geweest in de tijd op jouw blog om te kijken of ik wat had gemist..... niet dus maar goed ook dit kaartje met die stempel vind ik weer hel mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is heel erg leuk!
    Mooi met het rood.
    Fijn weekend,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag net bij mijn zus ook dat vogeltje maar ook jou kaart is heel mooi geworden Karin!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook leuk, dit vogeltje heeft het niet zo koud, zij bloost dat ze bij jouw op een kaartje mag pronken :-)
    Volgens mij heb je nu wel een buitje gehad, zag veel donkere luchten boven jouw huis . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met het vogeltje Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! En ja, soms gaat er wel eens iets mis met dat voorprogrammeren. Ik ben altijd blij als het goed gegaan is....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful new stamp and lovely colouring Karin...sending hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijft leuk, een vogel op een kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig. Mooie warme kleuren!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor de tip Karin....heb mijn kaartje geplaatst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen