Volgers

dinsdag 20 november 2018

Reminder Carlin's kaartenparadijs november

Hier heb ik nog een kaartje wat ik heb gemaakt voor de Challenge
JUBILEUM + HARTJES



Dit is een klein kaartje om bij een kadootje of bloemetje te doen. Ik heb die een paar maandjes geleden gemaakt voor een koppeltje die 10 jaar getrouwd waren.

De digi is uit de Cuddlebugs digital stamps set. Ingekleurd als mannetje en vrouwtje in blauw en roze. Het geheel uitgestanst met een label stans.
Tekstje is zelfgemaakt; een paar hartjes erbij en het DP is ook met hartjes.


Wil je graag meedoen en een digisetje winnen van Beccy, kijk dan vlug op het Challengeblog.





 Leuk om jullie reactie te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,

 


8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    Wat een leuk kaartje echt schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele lieve kaart,Karin.Wat een schattige digi.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief en schattig!
    Mooi gemaakt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Karin!Dankjewel voor je tip ik heb die van mij ook gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi vrolijk kaartje.
    Super lief en heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief!! Ik ga straks mijn kaartje linken. Eerst even slapen na mijn nachtdiensten...je ziet hem wel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen