Volgers

dinsdag 1 januari 2019

Challenge 6 bij Carlin's Kaartenparadijs

Ik wens jullie allemaal een 
Gelukkig Nieuwjaar
een goede gezondheid
en dat we veel mooie creaties mogen maken dit jaar

Een nieuw jaar en weer een nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Deze keer is het thema :

MANNENKAART + GEEN MALLEN OF PONSJES
MALE CARD + NO DIES OR PUNCHES ON YOUR CARD

Hier een voorbeeldkaartje wat ik heb gemaakt :

De digi komt uit de Smoot Sea Set , een prachtige set met tekeningen voor mannenkaarten.
Het achtergrondpapier komt uit een oud setje. Om het een maritieme look te geven heb ik een stempelset met dat thema gebruikt erop.
Zo zie je dat je ook zonder stansen of malletjes een leuke kaart kan maken.

Wil je ook graag een digiset van Beccy winnen, doe dan mee met deze Challenge.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart, maritiem doet het altijd goed, denk dat ik wel iets heb voor zo'n kaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart is het geworden ! geen makkelijke challenge, lijkt me
    Ik wens je een heel erg fijn, liefdevol, positief, gezond en creatief 2019.
    Bedankt voor je vele bezoekjes en reacties op mijn blog het voorbije jaar,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin,
    Een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie!
    Mooi mannenkaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart, Karin.
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Karin! En zo is het heel handig gedaan zonder ponsen en/of mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke mannenkaart.
    Helemaal voor iemand die van de zee houdt.

    BeantwoordenVerwijderen