Volgers

zondag 13 januari 2019

Verjaardagskaartje nr. 3

En hier nog een kaartje voor een verjaardag. Onze oudste zoon wordt 38 en ik dacht wat moet ik nu weer eens verzinnen voor zijn kaartje. Ik dacht laat ik eens een filmstrip downloaden en daar cijfers op verwerken, zodat heel lichtjes die 40 naderbij komt :) Met photoshop een deel van de filmstrip vergroot om zijn leeftijd op te verwerken, en de rest iets lichter gemaakt. Een stempel erop, zwart DP op geel gemat, als versiering nog twee knoopjes gestanst. Hij kijkt toch niet op mijn blog dus ik kan zijn kaartje alvast hier plaatsen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'cijfers op je kaart 'bij 2Sisters on the blog, mijn tweede inzending.

PS : vergeten jullie de Challenge Mannenkaart + geen stansen of ponsjes erop niet bij
CARLINS KAARTENPARADIJS

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor je zoon gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin,
    Leuk bedacht met die leeftijd, mooie mannenkaart!
    Alvast Van harte met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk idee met die leeftijdenfilmstrip...
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great masculine card and brilliant idea with the age on the film strip
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je leuk bedacht Karin, mooi hoor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een gaaf idee is dit! Het is ook best moeilijk om elke keer wat te verzinnen, maar ik denk dat je super geslaagd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die heb je heel leuk leuk bedacht Karin.
    Mooi gefotoshopt en ook nog hele leuke kleuren gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan!
    Leuk dat je weer meedoet bij onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline 2Sisterontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk idee en heel mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart voor je zoon Karin. Wat ben jij kundig met de computer.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee van die filmstrip.
    Mooie kaart voor je zoon.
    Bedankt voor je inzending.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love this card Karin and the colours and design are great.x

    BeantwoordenVerwijderen